19 Jūlijs 2018 @ 12:31
 
Pārdodu nevalkātas sporta kurpes/kedas. Ražotājs Element, modelis Topaz, izmērs 43. Pirktas pirms vairākiem gadiem, bet tā arī nekad nav vilktas, un vairāk īsti nevajag.

Atrodas Rīgā, centra areālā. Gribētu kādus 20 €.

Links

Papildus foto I

Papildus foto II

Papildus foto II I
 
 
19 Jūlijs 2018 @ 11:27
ko es tikko izlasīju??  
Šāds ceļojums, protams, nebūs lēts un jums nāksies iztērēt diezgan lielu naudas summu, ko jau vajadzētu sākt krāt laicīgi. Bet, ja jums ir doma doties šādā ceļojumā, bet nav nauda, tad ir iespējams paņemt kredītu. Internetā ir pieejami dažādi kredītu veidi, sākot no ātrajiem kredītiem līdz kredītlīnijām, un ar šiem kredītiem ir iespējams finansēt šāda veida ceļojumu. Protams ir arī patēriņa kredīts, ar ko tad var iegūt vēl lielāku naudas summu, bet visticamāk, ka vairākus tūkstošus Eiro jūs šādā ceļojumā nenotērēsit. Un parasti šis Latgales vairāku dienu izbrauciens ar visām viesnīcām neizmaksās vairāk par 500 Eiro, kas tad arī ir pietiekami maza naudas summa lai to dažos mēnešos pēc tam varētu atdot kreditoram.

http://www.latgaletourism.lv
Tags:
 
 
19 Jūlijs 2018 @ 10:57
 
Ēkas stūrī, kuru pirms kāda laika mūs palūdza atbrīvot, pēc remonta parādījies pingpinga galds, spēļu konsole un milzīgs ekrāns, un logi, jo kā gan citādies to visu būtu redzējis.
Ja jums šķita, ka šajās rindās samanāma skaudība, jūs nekļūdījāties, tā nu tas ir.
Iespējams, reizēm viņi tur arī strādā. Pat ja tā, gribu!
 
 
19 Jūlijs 2018 @ 09:32
 
Kādas ir jūsu ēšanas dīvainības?

Es, piemēram, nespēju dzert parastu pienu. Pienu ar garšām – cik uziet, bet parastu pienu – ne par ko. Tāpat arī olas ir burvīgas un olas man garšo, bet vēršacis un mīksti vārītas olas var iet atpakaļ uz to elles caurumu, no kura iznāca.
 
 
19 Jūlijs 2018 @ 07:32
 
Tikmēr Hāledam Hoseīni iznākusi jauna grāmata. Ceru, ka drīz būs pārtulkota arī latviski.
 
 
18 Jūlijs 2018 @ 23:19
 
Lai man piedod visas mājsaimnieču dievības un sv. Nikolajs! Es izvārīju dzelteno ērkšķogu ieārījumy ar visiem ziedņiem un astītēm, dažos novados sauktiem par čužām.
Atčužot četrus kg ērkšķogu? Em, varbūt citreiz. Man ir visi karpālie un kubitālie kanāli, un ir maiga nakts, galugalā.
Ja ar šito vajdzētu cienāt Gordonu Remziju vai to otru, kā viņu? Ē, Džeimijs Olivers, es teiktu, ka tā ir vecvecmāmiņas recepte. Ievārījums ar Čužām. Contains Real Natural Chuzha!
Upd. Pie tam čužas bagātina ievārījumu ar šķiedrvielām, Gordonam un Džeimijam labāk izies vēders!
 
 
18 Jūlijs 2018 @ 23:48
kad sagaidu profesionālu kritiku  
Ko sagaidu no profesionālas kritikas?
laikam jau pamatotu viedokli, kas balstās vēsures un konteksta izpratnē, iespējams salīdzinājumus problēmas risinājumam paralēlās, tuvās jomās.

Taču saņemu šo:
"Diemžēl neskaidrības un neērtus jautājumus rada arī RIBOCA tehniskais izpildījums. Pirmkārt, tā ir pasākumu vietu izvēle, kas atbilst Latvijas Laikmetīgās mākslas centra deviņus gadus organizētā festivāla "Surviva Kit" praksei, kas katru gadu notika kādā citā iepriekš pamestā un neizmantotā ēkā, pievēršot uzmanību Rīgas tukšo namu problēmai un mākslas telpu mazesamībai. Tik līdzīga principa izmantošana šķiet dīvaina, turklāt divas no astoņām vietām ir arī kādreizējās "Survival Kit" norises vietas – īpaši šokējoša ir kādreizējās LU Bioloģijas fakultātes ekspozīcija, kas ir gandrīz identiska iepriekšējā gada "Survival Kit" tēmai (nevienā no publiskajiem materiāliem nav pieminēti LLMC nopelni šo telpu aktivizēšanā)."

Kur rodas uz reiz divi temati, viens par plaģiatismu mūsdienu situācijā, otrs par virspusēju pieeju pamatojumam.

sākšu ar otro.
tukšo telpu izmantošana tiek piedēvēta "Survival Kit" projektam, taču netiek paskaidrots, kā pats "Survival kit" tika pie šī principa. Atgriezīsimies 2010. gadā. Manai atmiņai tas iezvanīja sajūtu, ka ideja jau radās pilsētplānotāju galvās, jo studēju kā teritoriālo plānošanu maģistratūrā un sarūkošās polsētas, ekenomikas krīze bija galvenie jautājumi. Atiecīgi atmiņā bija palicis priekštats, ka "survival kit" veiksmīgi ieleca vilcienā pateicoties rīgas domei, pilsētplānotājiem un britu padomei.
https://www.diena.lv/raksts/kd/maksla/rigas-duka-jeb-risinajums-tukso-telpu-izmantosanai.-725939
"Pagājušā gada rudenī kopā sanāca pilsētas pārstāvji, arhitekti, radošo uzņēmumu pārstāvji un nekustamo īpašumu pārvaldītāji, lai Britu padomes organizētā darba grupā rastu risinājumus krīzes radītajai tukšo skatlogu problēmai Rīgā."
taču tālāk nonākam arī līdz projektam Duka, kas ir laikmetīgā mākslas centra bērns.
man paliek netbildēts jautājums, kuri patiešām bija iniciatori tukšo telpu risinājuma meklējumiem, jo var gadīties, ka tas bija laikmetīgais mākslas centrs, kurš apstaigāja visas iesaistītās organizācijas, lai radītu šo ērto istāžu izvietošanas principu. Lai gan pilsētplānošanas grāmats jau sen to ierindo kā metodi šādu problēmu risināšanai.
attiecīgi es būtu gribējusi uzzināt līdz galam, no profesionāļa, kurš tad ir īstais autors tukšo telpu izmantošanas principam. Profesionālim arī būtu bijis jābūt pieejamiem vairāk un uzticamākiem avotiem, uz kuriem atsaukties.

turpinot ar pirmo
plaģiātisma tēma ir grūta un prasa īpaši smalku izpratni par katru konkrēto gadījumu. novest to līdz skaidram nepārpotamam pamatojumam patiešām ir izcila profesionāļa pazīme. ir nācies daudz diskutēt šai sakarā arhitektu vidē. pirms aptuveni 8 gadiem notika viens no populārākajiem konkursiem LV arh. vēsturē, Liepājas jūrniecības muzejam.
https://www.rekurzeme.lv/vietejas-zinas/liepaja/izvelas-skicu-projektus-muzejam-44726
kur uzvarēja biroja "Mark" darbs, kas kāda sakritība izmantoja tieši precīzi tādus pašus projektēšanas principus, kā jaunais ģiniālis BIG. bija milzīga cepšanās, iesaistījās par LAtarh ētikas komisija un tika rakstīta vēstule bigam, ko viņi par to domā. Big atbildēja, ka viss kārtībā un principus nav iespējams nozagt.
Saskatu diezgan analogu situāciju. pat neiedziļinoties, ka diskusija par plaģiātismu kļūst ar vien acis pieverošāka pat daudz nepārpotamākās situācijās. turklāt RIBOC gadījumā ir absolūti saprotma viņu rīcīb, skats no malas, kas jautājumu par mākslu pamestās telpās paceļ jaunā stāstā, kurš aizved, pie tā, ka mākslai nav telpas un tāpēc šeit tā ir tur, kur ir.

vārdu sakot, minētajā citātā nebija ne kā, ko sagaidu no profesionāls kritikas.
 
 
18 Jūlijs 2018 @ 20:57
 
Es neesmu smeekjeejusi septinjus meeneshus. Esmu bijusi Spaanjaa, Latvijaa un triis reizes Velsaa. Piedaliijos CrossFit sacensiiibas un kvalificeejos 11 vietas augstaak kaa plaanots.
Es daudz lasu un skatos filmas un dziivojos pa aarpasauli. Man ir iepatikushies agri riiti pirms apkaarteejaa pasaule ir pamodusies un man joprojaam ljoti garsho pankuukas. Es shogad vairs nerakstu cibaa un man tam nav nekaada izskaidrojuma. Es gribu rakstiit un es gribu pierakstiit. Bet sanaak taa pashai pie sevis piefikseet un tad meegjinaat atcereeties.
Es ljoti gribu aizbraukt uz Latviju Augustaa, bet ir tik ljoti daargas biljetes datumos kuros tieku, ka visticamaak aizbraukshu uz Anglijas dienvidiem un seedeeshu juuras krastaa un skatiishos saulrietus.
 
 
18 Jūlijs 2018 @ 20:24
 
kāds ir vidējais (eng-lv) tulkojuma ātrums, tādā standarta darba termiņā – vienai a4 teksta?
 
 
18 Jūlijs 2018 @ 20:04
 
Olive Kitteridge story of my life, ja vien man būtu bērni un,ja es vienmēr teiktu,ko domāju, tomēr bieži izvēlos paklusēt

- Give me a reason to wake up in the morning.
- Have no clue. Just waiting for the dog to die so i can shoot myself.

bet viss pārējais arī forši, aktieri un tā.
Tags: