Journal    Friends    Archive    User Info    memories
 

Vasara un dūmi -

Feb. 12th, 2020 07:46 am 82 comments - Leave a commentPrevious Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry

Comments:

From:[info]hedera
Date:February 29th, 2020 - 10:20 pm
(Link)
Nezinu, ko ar "kultūras revolūcija" domā tie, kas to sludina, un arī īpaši neinteresē. Tāpat, kā neinteresē tik sekli argumenti kā "putina troļļi".

Bet, atvaino, neredzu neko sliktu tajā, ka tiek kliedēti dažādi plaši izplatīti nacionālie mīti, kuriem nav seguma vēsturē. Es, starp citu, no tās reklāmas uzzināju pāris lietas, ko iepriekš nezināju.
From:[info]heda
Date:February 29th, 2020 - 10:51 pm
(Link)
Vairāk nepētīju, bet, piem., turku gaļas lodītēm nav nekā kopīga ar skandināvu, izņemot to, ka sastāvā ir gaļa.
Bet, ignorējot kontekstus, vai tev šķiet, ka reklāma ir laba un iedarbīga, ja 2/3 no tās ir vēsts par to, kā visa nav, nav un nav, un tad ups! - pēdējā trešdaļa ir propaganda, ar kuru citi jau sen baro pa visiem iespējamiem kanāliem?
Un kāpēc tavuprāt bija šāda sabiedrības reakcija - tāpēc, ka cilvēki nesaprot, ar ko reklāmradītājs te nodarbojies, vai tāpēc, ka saprot ļoti labi?
From:[info]hedera
Date:March 1st, 2020 - 09:51 am
(Link)
Tā kā mārketinga pasaule man ir pasveša, tad nevaru spriest, vai reklāma ir vērtējama kā laba un iedarbīga. Taču man nešķiet nekas īpaši dīvains un ārkārtējs tajā, ka aviokompānija jūsmo par globālismu.
From:[info]heda
Date:March 1st, 2020 - 11:47 am
(Link)
Tā jūsma ir kā neieinteresētam iekāres objektam veltīta riesta dziesma ;)
Un iedarbīgumu viņi šobrīd mēra pieaugošos zaudējumos.
From:[info]hedera
Date:March 1st, 2020 - 11:56 am
(Link)
Nu, ja ir zaudējumi pēc šādas reklāmas, tad laikam atliek secināt, ka no mārketinga viedokļa reklāma bija slikta un ne(pareizi)-iedarbīga. :)