|
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||
Vasara un dūmi -
Comments:Tas izklausīsies banāli, bet tas, ka, piemēram, tu tai reklāmai pievērs uzmanību, nozīmē tikai to, ka reklāma ir izpildījusi savu funkciju. Tu, piemēram, to kritizē, bet tagad tas ir kļuvis par diskusijas subjektu, un būs arī citi cilvēki, kas to aizstāvēs, tātad ir izdarīts viss nepieciešamais, lai tā kļūtu "virāla".
https://www.youtube.com/watch?v=06yy88t
Būs arī citi cilvēki, kuri demonstrēs, ka indīga, puspatiesībās balstīta ideoloģija, spēlējot uz universālisma jūtu salkanību, ir izskalojusi viņu smadzenes.
Šādu uzņēmumu ideoloģija ir nopelnīt naudu, to ietērpjot siltas moralizēšanas mērcē un Grētas Tūnbergas balsī.
SAS klienti un iespējamā auditorija tāpat vairumā ir pārnacionālā tehnokrātija un biznesmeņi. Firma reklāmā atspoguļo patērētāju idejisko, bet ne vienmēr eksplicēto pieprasījumu, mierinot savus pircējus "jā, jūs pareizi darāt, un kopā ar mums jūs ceļat jauno pasauli".
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||