|
[17. Sep 2009|12:10] |
Vai kāds no šiem antiņiem ir stāvējis klāt kā čučmeks pārgriež rīkli jēram, kā tas darīts vairāk gadu kā protestētāju spēja bez kļūdām izskaitīt? Un tā gaļa ir garda. Vai žēlīgāk ir uz konvejera lopam gaidīt savu elektrības triecienu vai dabūt pa pauri no 0,7 drosmei ieņēmuša kaimiņa, bet nesanāk ar pirmo reizi? Kādēļ neprotestē saimnieki, kas kauj vārdā nosauktu lopu? Ejiet tak nahuj.
|
|
|
Comments: |
From: | mikii |
Date: | 17. Septembris 2009 - 12:20 |
---|
| | | (Link) |
|
tās noteikti ir mākslīgās ādas jakas.
| From: | goddes |
Date: | 17. Septembris 2009 - 12:22 |
---|
| | | (Link) |
|
Pat nav jēgas par to diskutēt, vispār.
Tak pie di***, kas viņiem mugurā, neviens tak neiet pārliecināt kļūt visiem par vegāniem un veģitāriešiem, bet gan protestē pret šo metodi...
| From: | goddes |
Date: | 17. Septembris 2009 - 12:31 |
---|
| | | (Link) |
|
buļļa sūdi par metodi. Lai iet un kauj citādāk. Nav vērts pat runāt.
From: | mikii |
Date: | 17. Septembris 2009 - 12:46 |
---|
| | | (Link) |
|
pag, kāda bija otra metode? ar āmuru pa galvu un tad pārgriezt rīkli? tjip, zvēriņam nesāp, ka griež rīkli, jo viņam tad sāp galva?
From: | affair |
Date: | 17. Septembris 2009 - 13:00 |
---|
| | | (Link) |
|
imho, Latvijas teritorijas apdzīvotāji jau gadu simtiem griež lopiem rīkles un ar košerēšanu tam nav nekāda sakara. | |