Scene 1 > mouse over > scene 2 > mouse roll out > scene 1 (delay 2 sec)

« previous entry | next entry »
Maijs. 11., 2010 | 08:47 pm

kāds man nevar atsūtīt .fla failu, kur ir strādājoš skripts ar mouse over go to and play scene 2? Pifčaras no manis ja sanāks.

SEKOT TRUSIM! | IR KO IEBILST? | Add to Memories


Comments {4}

aizmirsu virsrakstu

from: INKOGNITO RAKSTA
date: Maijs. 11., 2010 - 09:53 pm
SEKOT TRUSIM!

alu vispirms - citaadi tikai huinja vien sanaak nekas sakariigs

Atbildēt šamējam


her_crow

aizmirsu virsrakstu

from: [info]her_crow
date: Maijs. 11., 2010 - 11:16 pm
SEKOT TRUSIM!

ja tev vajag 3ajā actionskriptā, tad
1. tam objektam, uz kura būs rollovers, nodefinē instance name piemēram "huinja"
2. uztaisi jaunu layeri, pirmajā kadrā raksti skriptu, kas būs mouse overam:

huinja.addEventListener(MouseEvent.MOUSE_OVER, mouseOverFunkcija);
function mouseOverFunkcija(event:MouseEvent):void {
gotoAndPlay(kadra numurs);
}


3. turpat turpini rakstīt skriptu, kas būs, kad pele nobrauks nost no tavas huiņas:

huinja.addEventListener(MouseEvent.MOUSE_OUT, mouseOutFunkcija);
function mouseOutFunkcija(event:MouseEvent):void {
gotoAndPlay(kadra numurs);
}


es gan neatceros vai 3šajā punktā to pasākumu sauca tieši mouse_out, bet noteikti kaut kā tamlīdzīgi bija, tur viņš tavā vietā principā visu jau aizpilda, izleks popups varēsi izvēlēties vajadzīgo eventu

Atbildēt šamējam | Diskusija


her_crow

aizmirsu virsrakstu

from: [info]her_crow
date: Maijs. 11., 2010 - 11:20 pm
SEKOT TRUSIM!

jā, starp citu, viss ir case sensitive, so don't fuck up with that. un trešajā actionskriptā vairs nevar rakstīt kodu virsū katram priekšmetam, kas tev ir scēnā. tagad var rakstīt kodu tikai tukšā layerī atsevišķos kadros, parasti visi vienkārši saraksta visu kodu pirmajā kadrā.

Atbildēt šamējam | Iepriekšējais


skakri

aizmirsu virsrakstu

from: [info]skakri
date: Maijs. 12., 2010 - 02:03 pm
SEKOT TRUSIM!

kur "kadra numurs" loģiski ir
int
.

like: 
gotoAndPlay(10);

Atbildēt šamējam | Iepriekšējais



Free Web Counter