spils.radio.su

« previous entry | next entry »
Sep. 2., 2008 | 08:08 pm

VAKARA PROGRAMMAS POSTS

šovakar runāsim par reklāmas iedarbību un kā viņas vēlas iedarboties. Un vai reklāma spēj pārdot sevis reklamēto. "Studijā" būs [info]anii kas mums arī apskaidros kas un kā neoficālā, brīvā gaisotnē. Tas nebūs tik nopietni kā izklausās.

UN NOTEIKTI POSTĒJAT SAVUS JAUTĀJUMUS!


.

SEKOT TRUSIM! | IR KO IEBILST? | Add to Memories


Comments {58}

aizmirsu virsrakstu

from: [info]aluka
date: Sep. 2., 2008 - 09:20 pm
SEKOT TRUSIM!

Coca-cola=ūdens, cukurs un reklāma. Jā vai nē?

Atbildēt šamējam | Diskusija


aizmirsu virsrakstu

from: [info]aluka
date: Sep. 2., 2008 - 09:30 pm
SEKOT TRUSIM!

Nu, kā, vai tur, kolā, kas bez reklāmas un atkarību veicinošām vielām arī ir iekšā? Laba sākotnējā ideja, tradīcijas vai vēl nez kas? Vai viens vienīgs prātus pakļaujošs reklāmas monstrs?

Atbildēt šamējam | Iepriekšējais | Diskusija


minikin

aizmirsu virsrakstu

from: [info]minikin
date: Sep. 2., 2008 - 09:34 pm
SEKOT TRUSIM!

Laikā, kad radās Coca-Cola un arī Pepsi, tādā pašā ceļā (farmaceitu rosības rezultātā) radās vēl sazin cik līdzīgi dzērieni, bet tikai nedaudzi spēja izdzīvot līdz mūsdienām :) tā kā man atliek tikai piekrist par to, ka tas viss ir ļoti veiksmīgas reklāmas spēks ;)

Atbildēt šamējam | Iepriekšējais



Free Web Counter