spils.radio.su

« previous entry | next entry »
Sep. 2., 2008 | 08:08 pm

VAKARA PROGRAMMAS POSTS

šovakar runāsim par reklāmas iedarbību un kā viņas vēlas iedarboties. Un vai reklāma spēj pārdot sevis reklamēto. "Studijā" būs [info]anii kas mums arī apskaidros kas un kā neoficālā, brīvā gaisotnē. Tas nebūs tik nopietni kā izklausās.

UN NOTEIKTI POSTĒJAT SAVUS JAUTĀJUMUS!


.

SEKOT TRUSIM! | IR KO IEBILST? | Add to Memories


Comments {58}

minikin

aizmirsu virsrakstu

from: [info]minikin
date: Sep. 2., 2008 - 09:34 pm
SEKOT TRUSIM!

Laikā, kad radās Coca-Cola un arī Pepsi, tādā pašā ceļā (farmaceitu rosības rezultātā) radās vēl sazin cik līdzīgi dzērieni, bet tikai nedaudzi spēja izdzīvot līdz mūsdienām :) tā kā man atliek tikai piekrist par to, ka tas viss ir ļoti veiksmīgas reklāmas spēks ;)

Atbildēt šamējam | Iepriekšējais



Free Web Counter