melnraksts nr.1

« previous entry | next entry »
Jun. 17., 2008 | 08:51 pm
SKAŅA: tracy chapman - why (spils radio)

Centīšos ilgākā laikā atrast 10 punktus, kas ir laba grafiskā dizaina pamats, pašam autoram:

Lai spētu izveidot labu dizainu vajag:

1. mērķi (kamdēļ un kam tas ir vajadzīgs)
2. vēstījumu (ko vēlaties ar to pateikt)
3. zināt mērķauditoriju (kādam pūlim tas ir domāts)
4. formātu un pasniegšanas veidu (kā jūs vēlaties to pasniegt)
5. ieguldīto līdzekļu atbilstību (budžets - cik labi vēlaties nostrādāt šo darbiņu. parasti - taisam lēti bet lai izskatās dārgi)
6. laiku, kas atvēlēts koncepta izveidei (laba ideja var rasties gan dienas likā, gan mēneša)
7. laiku, kas atvēlēts dizaina izstrādei (cik atvēlēsiet, lai būtu iespaidīgi)
8. laiku, kas atvēlēts grafiskai izstrādei (cik atvēlēsiet, lai neizskatīots lēti)
9. labu sadarbību ar klientu (tāds, kurš arī klausās nevis brēc savas ģeniālās idejas)
10. ....
Tags:

SEKOT TRUSIM! | IR KO IEBILST? | Add to Memories


Comments {11}

aizmirsu virsrakstu

from: [info]anonims
date: Jun. 18., 2008 - 12:42 am
SEKOT TRUSIM!

un mazos, greizos saukļus visticamāk ģenerē dizaineri, kuru mātes valoda nav latviešu. vainot viņus nekādi nevaru, ja jau klients atsacījies no copywrightera un korektora.

otrs variants, kuru, lai arī esmu saprotošs un iecietīgs attiecībā pret klientiem, reizēm gribās pielietot pret bezcerīgākajiem klientiem ir - «tu man čakarē dzīvi, par spīti tam, ka es vai no ādas laukā lienu, tad nu labo tekstus pats. ja nepamanīsi savas kļūdas - nodrukāsi mēslu un izskatīsies pēc idiotā, kāds arī esi» :) tāda kā maza atriebība cerībā, ka vairs nekad šo klientu nesatiksi.

Atbildēt šamējam | Iepriekšējais



Free Web Counter