melnraksts nr.1

« previous entry | next entry »
Jun. 17., 2008 | 08:51 pm
SKAŅA: tracy chapman - why (spils radio)

Centīšos ilgākā laikā atrast 10 punktus, kas ir laba grafiskā dizaina pamats, pašam autoram:

Lai spētu izveidot labu dizainu vajag:

1. mērķi (kamdēļ un kam tas ir vajadzīgs)
2. vēstījumu (ko vēlaties ar to pateikt)
3. zināt mērķauditoriju (kādam pūlim tas ir domāts)
4. formātu un pasniegšanas veidu (kā jūs vēlaties to pasniegt)
5. ieguldīto līdzekļu atbilstību (budžets - cik labi vēlaties nostrādāt šo darbiņu. parasti - taisam lēti bet lai izskatās dārgi)
6. laiku, kas atvēlēts koncepta izveidei (laba ideja var rasties gan dienas likā, gan mēneša)
7. laiku, kas atvēlēts dizaina izstrādei (cik atvēlēsiet, lai būtu iespaidīgi)
8. laiku, kas atvēlēts grafiskai izstrādei (cik atvēlēsiet, lai neizskatīots lēti)
9. labu sadarbību ar klientu (tāds, kurš arī klausās nevis brēc savas ģeniālās idejas)
10. ....
Tags:

SEKOT TRUSIM! | IR KO IEBILST? | Add to Memories


Comments {11}

aizmirsu virsrakstu

from: [info]aluka
date: Jun. 18., 2008 - 12:04 am
SEKOT TRUSIM!

Protams, ka es nezinu, kā tieši dizainu taisa, es tikai izsakos.
Skaidrs, ka grāmatu nav jālabo, dievs pasarg. Es iedomājos, ka dizaineram ir arī pašam jāizdomā kādi teksti, piemēram, plakāts un sauklis apakšā. Un pārāk daudz ir redzēts, ka tos mazos, īsos sauklīšus rakstījis cilvēks, kas nav gana daudz klašu pabedzis...

Atbildēt šamējam | Iepriekšējais | Diskusija


aizmirsu virsrakstu

from: [info]anonims
date: Jun. 18., 2008 - 12:22 am
SEKOT TRUSIM!

tekstu rakstīšana un saukļu domāšana ir copywriter darba lauciņš. mazajos kantoros bieži vien šo pienākumu cenšas uzstiept dizaineriem, bet tas nav nopietni. lai arī pa reizei izdomāt kādu saukli liekas tīri interesanti, tomēr ja vajadzētu rakstīt kādu garāku tekstu es noteikti izvilktu veto karti un nodotu stafeti tam, kurš šajā lietā specializējās. līdzīgi ar korektoru.



Atbildēt šamējam | Iepriekšējais


aizmirsu virsrakstu

from: [info]anonims
date: Jun. 18., 2008 - 12:42 am
SEKOT TRUSIM!

un mazos, greizos saukļus visticamāk ģenerē dizaineri, kuru mātes valoda nav latviešu. vainot viņus nekādi nevaru, ja jau klients atsacījies no copywrightera un korektora.

otrs variants, kuru, lai arī esmu saprotošs un iecietīgs attiecībā pret klientiem, reizēm gribās pielietot pret bezcerīgākajiem klientiem ir - «tu man čakarē dzīvi, par spīti tam, ka es vai no ādas laukā lienu, tad nu labo tekstus pats. ja nepamanīsi savas kļūdas - nodrukāsi mēslu un izskatīsies pēc idiotā, kāds arī esi» :) tāda kā maza atriebība cerībā, ka vairs nekad šo klientu nesatiksi.

Atbildēt šamējam | Iepriekšējais



Free Web Counter