melnraksts nr.1

« previous entry | next entry »
Jun. 17., 2008 | 08:51 pm
SKAŅA: tracy chapman - why (spils radio)

Centīšos ilgākā laikā atrast 10 punktus, kas ir laba grafiskā dizaina pamats, pašam autoram:

Lai spētu izveidot labu dizainu vajag:

1. mērķi (kamdēļ un kam tas ir vajadzīgs)
2. vēstījumu (ko vēlaties ar to pateikt)
3. zināt mērķauditoriju (kādam pūlim tas ir domāts)
4. formātu un pasniegšanas veidu (kā jūs vēlaties to pasniegt)
5. ieguldīto līdzekļu atbilstību (budžets - cik labi vēlaties nostrādāt šo darbiņu. parasti - taisam lēti bet lai izskatās dārgi)
6. laiku, kas atvēlēts koncepta izveidei (laba ideja var rasties gan dienas likā, gan mēneša)
7. laiku, kas atvēlēts dizaina izstrādei (cik atvēlēsiet, lai būtu iespaidīgi)
8. laiku, kas atvēlēts grafiskai izstrādei (cik atvēlēsiet, lai neizskatīots lēti)
9. labu sadarbību ar klientu (tāds, kurš arī klausās nevis brēc savas ģeniālās idejas)
10. ....
Tags:

SEKOT TRUSIM! | IR KO IEBILST? | Add to Memories


Comments {11}

aizmirsu virsrakstu

from: [info]anonims
date: Jun. 17., 2008 - 11:04 pm
SEKOT TRUSIM!

runa šeit lielākoties šķiet ir par darba uzdevuma definēšana nākot pie dizainera, kas ir svarīgs punkts veiksmīgai tālākai sadarbībai. kuru pusē ir bumba - projekta vadītāja vai klienta, tā jau ir cita lieta, bet līdz dizainerim jānonāk pilnīgam darba uzdevumam, nevis «uzmet kaut ko par 60 latiem. vēstījums nezināms. auditorija nezināma. formāts nezināms. logo nav pieejams. brandbook pazudis...» jeb pareizāk būtu «nezināms» vietā likt «nenoskaidrots».

tevis pieminētais protams ir tik pat svarīga sastāvdaļa, proti darba prezentēšana, izskaidrošana, pārdošana klientam, bet bez pirmā soļa lielā daļā gadījumu šis jau ir nolemts neveiksmei, jo ne visu dizaineru arsenālā ir spējas lasīt klienta domas, kas var novest pie lieliska, tomēr klienta gaumei un vēlmēm neatbilstoša produkta.

Atbildēt šamējam | Iepriekšējais



Free Web Counter