aizmirsu virsrakstu
Jun. 17., 2008 | 11:04 pm
NO:: anonims
runa šeit lielākoties šķiet ir par darba uzdevuma definēšana nākot pie dizainera, kas ir svarīgs punkts veiksmīgai tālākai sadarbībai. kuru pusē ir bumba - projekta vadītāja vai klienta, tā jau ir cita lieta, bet līdz dizainerim jānonāk pilnīgam darba uzdevumam, nevis «uzmet kaut ko par 60 latiem. vēstījums nezināms. auditorija nezināma. formāts nezināms. logo nav pieejams. brandbook pazudis...» jeb pareizāk būtu «nezināms» vietā likt «nenoskaidrots».
tevis pieminētais protams ir tik pat svarīga sastāvdaļa, proti darba prezentēšana, izskaidrošana, pārdošana klientam, bet bez pirmā soļa lielā daļā gadījumu šis jau ir nolemts neveiksmei, jo ne visu dizaineru arsenālā ir spējas lasīt klienta domas, kas var novest pie lieliska, tomēr klienta gaumei un vēlmēm neatbilstoša produkta.
tevis pieminētais protams ir tik pat svarīga sastāvdaļa, proti darba prezentēšana, izskaidrošana, pārdošana klientam, bet bez pirmā soļa lielā daļā gadījumu šis jau ir nolemts neveiksmei, jo ne visu dizaineru arsenālā ir spējas lasīt klienta domas, kas var novest pie lieliska, tomēr klienta gaumei un vēlmēm neatbilstoša produkta.