23 Aprīlis 2007 @ 16:42
 
Galvenais šķerslis individuālai uzņēmējdarbībai ir samaksas iekasēšana. Ne jau nu tāpēc, ka klients negribētu maksāt. Man atmiņā tikai viens gadījums, kad neesmu saņēmis samaksu par padarīto darbu. Un tas bija sen, faktiski norakstāms uz pieredzes trūkumu, pēcāk palīdzējusi intuīcija, kas pateikusi priekšā, kad labāk neielaisties. Tajā pašā samaksas procesā ir kaut kas piedauzīgs, bet klients ne jau nu katrs pats attop pajautāt, cik par to būtu jāmaksā. :(
 
 
( Post a new comment )
[info]fanija on 23. Aprīlis 2007 - 16:56
Neērti paprasīt samaksu par paveikto darbu, jo klients var apvainoties?;)
(Atbildēt) (Link)
[info]petrovichs on 23. Aprīlis 2007 - 16:58
Nekas nevairo uzticību vairāk kā priekšapmaksa ;-)
(Atbildēt) (Diskusija) (Link)
[info]divi_g on 23. Aprīlis 2007 - 17:00
In God we trust, others pay cash (in advance)!
(Atbildēt) (Iepriekšējais) (Link)
[info]fedrs on 23. Aprīlis 2007 - 17:07
Šim visnotaļ neapšaubāmajam pklusam pretīm ir divi mīnusi. Pirkārt, rodas situācija, ka esi kādam it kā parādā. Otrkārt, darbu izpildes laikā klientam var rasties "kreatīvas" idejas, kas būtu pamats pieprasīt papildus samaksu, līdz ar to nonākam izejas pozīcijā.
(Atbildēt) (Iepriekšējais) (Diskusija) (Link)
[info]fedrs on 23. Aprīlis 2007 - 17:08
Ortogrāfijai šī nav labvēlīga diena.
(Atbildēt) (Iepriekšējais) (Link)
[info]petrovichs on 23. Aprīlis 2007 - 19:10
Par otro punktu. Paņem priekšapmaksu arī par kreatīvajām idejām, un ja tādas nerodas, atdod daļu atpakaļ :)
(Atbildēt) (Iepriekšējais) (Diskusija) (Link)
[info]igotblues on 23. Aprīlis 2007 - 22:28
nevienam nepatiik atdot atpakal naudu.. shitaa taa sisteema nesttraadaas ...
(Atbildēt) (Iepriekšējais) (Link)