28 Februāris 2012 @ 10:02
 
Parasti, runājot par nepieciešamību veikt kādu valstiska mēroga ekonomisku izrāvienu, tiek piesaukta Nokia (senāk) vai Skype (tagad) ar domu, nu, kurš no jums būs mūsu varonis. Bet vai labāk nevajadzētu meklēt Latvijas Narvessenu? Manuprāt, likt cilvēkiem krāt uzlīmes, lai pēc tam skrietu pirkt kaut kādu plīša sūdu, es atvainojos, kuru citādi, ja kāds pirktu, tad tikai galīgā prāta aptumsuma stāvoklī 24.decembra vakarā 5 minūtes pirms veikalu slēgšanas, ir nesalīdzināmi krutāka ideja par visām komunikāciju tehnoloģijām kopā ņemtām. Tā... kāpēc es vispār sāku par to? Sasodītā skleroze! Ā! Vai kādam nevajag Narvesen uzlīmes? Kāds tur pēdējā laikā cibā bija pirkšanas pārdošanas kurss? Lats gabalā?
 
 
( Post a new comment )
[info]fedrs on 28. Februāris 2012 - 11:51
Tagad, kad gribēsi kādu nosaukt par cūku, bet būs bail, to varēs izdarīt "caur puķēm", iemetot ar rotaļlietu.
(Atbildēt) (Iepriekšējais) (Link)