|
Janvāris 6., 2016
13:22 - : tā mašīna mani izvedīs līdz baltajām pelītēm ar savu akumulatoru pie labas dzīves ātri pierod, kas ir, tas ir. šorīt uz darbu kā pilsētniece braucu ar autobusu.
|
Comments:
Jauns nemaksā tik daudz, lai čakarētos ar lādēšanu. Ja vienreiz uzlādē un pēc pāris dienām atkal sauss, thats it, laiks maiņai. Ieliec normālu Deta vai tamlīdzīgu un aizmirsti uz pāris gadiem par nepielekšanu (ja ģenerators kārtībā)
| From: | f |
Date: | 6. Janvāris 2016 - 15:43 |
---|
| | | (Link) |
|
patiesībā, izskatās, ka viņš ir sasalis or smth, jo rāda, ka viņš ir uzlādēts.
vislielākā neapmierinātība man ir par to, ka man par to vispār ir jādomā, heh
Ja pie -15 neizdodas pielaist auto, tad auto nav tehniskā kārtībā - vai nu šķidrumi, vai aķis. Es liktu uz aķi. Taču visādas vecas pirkstiņbaterijas arī - uzlādējas, bet, kā ieliec kaut kur - momentā sausas. Nav neviens, no kā aizņemties izmēģināt - lec vai nelec?
| From: | f |
Date: | 6. Janvāris 2016 - 16:47 |
---|
| | | (Link) |
|
gaidu tēti :))
Prātīgi :) Ja auto dīzelis, tad vēl var būt šādas tādas vainas. Bet gan jau aķis :)
+daudz
Ja akumulators darba stāvoklī, tad arī pie -25 auto varēs iedarbināt.
Atsevišķs stāsts ir 2 km braucēji... akumulators var nepaspēt pietiekoši uzlādēties braukšanas laikā...
| From: | f |
Date: | 7. Janvāris 2016 - 09:08 |
---|
| | | (Link) |
|
izrādās - starteris! vai tev ir bijusi pieredze ar startera mainīšanām/labošanām veciem automātiem? uzreiz iet pārdot kādu aknu vai tomēr varbūt nebūs tik traki? (esmu gaidīšanas režīmā, neko vēl nezinu)
Nope. Bet paskatījos eparts.lv, ka manējai starteris kā tāds jauns nāk 100-150 euro robežās (meklēt zem katalogs/elektroiekārta/startera sistēma). Ir dzirdēts par startera restaurēšanām. Bet nu par to es vēl mazāk zinu. Šorīt mans vecais itāļu fiatiņš, kas esot tik nepiemērots Latvijas klimatam un ceļiem, pieleca bez minstināšanās, kas priecē.
| From: | f |
Date: | 11. Janvāris 2016 - 09:26 |
---|
| | | (Link) |
|
nujā, beigās es tiku cauri ar 25 eiro remontu :) |
|
|
Sviesta Ciba |