Reklāmas robežas

Britu sociālās kampaņas klips par bīstamību rakstīt SMS, vadot auto. Klips YouTubā ir šeit.

Redzams, ka budžets klipa filmēšanai bijis gana apjomīgs, lai iesaistītu helikopterus un ne tikai. Kopumā latviešu veidotie klipi nobāl emociju gammas ziņā, kas parādās šajā klipā. Satraucoši tuvplāni un vecāku-bērnu dramatisku attiecību apspēlēšana, uzdot jautājumu par reklāmas robežām, resp., cik spēcīgam, cik intensīvam ir jābūt kairinājumam, impulsam, lai uzrunātu mūsdienu, masu mediju gūzmas pārsātināto, cilvēku? Īsumā - reklāma a la Tarantīno stilā.

"Guardian" kino apskatnieka Pītera Bredšova komentārs par klipu ir atrodams šeit.
Tags: ,

Comments

krakšķošās sprandas un tas skats ar zīdaini vispār aizver širmi. Pieļauju, ka "realitāte" varētu iedarboties pārliecinošāk, nekā metaforiski mājieni. vismaz daļai ļaužu

July 2018

Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    
Powered by Sviesta Ciba