Pieļauju, ka latvju reklāmisti ir saosījušies. Nu, tipa, pirms nākamajām vēlēšanām reklāmas kampaņa varētu būt, piem., Šķēles nežēlīga piekaušana utml. Domājams, ka tā vienā mirklī pārvarētu 5% barjeru un nelielām izmaksām. Būtu arī starptautiska rezonanse. etc&etc.
Lāčplēsis nebūtu vairs nekāds Lāčplēsis, ja atdzimtu un nodzīvotu līdz sirmam vecumam kā parasts mietpilsonis.
Iespējams, tāpēc deputāti mēdz ar lauztām kājām un kruķiem medijos zīmēties. Tiesa, mediji jau arī gaida, kad kaut kas tāds notiks.
Iespējams, tāpēc deputāti mēdz ar lauztām kājām un kruķiem medijos zīmēties. Tiesa, mediji jau arī gaida, kad kaut kas tāds notiks.