Vakar vakarā, lasot Zviedrija Tele2 komentāru, ka īstā kampaņa vēl sekos, sapratu, ka meteorīta kritika ietilpusi scenārijā, un racionalitāte meteorīta inscenējumā tagad arī nebija jāatrod. Visi mārket-, reklām-, pīār- speciālisti kļūdās, domās atņemot Tele2 rīcībai racionālitāti. Atrisinājums sekos!


Comments

tā ir sūdīga stratēģija, kurā pēc pirmā līmeņa ir visiem aši jāpaskaidro, ka tas nekas, būs nākamais un tad jūs sapratīsies. incantāk būtu, ja prastu vienkārši uzspiest uz cilvēku ziņkāres tā, lai paši vaļējām mutēm gaidītu, kas tad nu tālāk būs
piekrītu.
grūti bija saprast, ka šie tādi muļķi, ka neko nav padomājuši dažus gājienus uz priekšu, par sagaidāmo reakciju utt.
atceros, pirms pāris gadiem bija tāda plakātu lieta - rīgā uz plakātiem parādījās karikatūras no Zālīša grāmatām. Neviens neatzinās, bet interese bija liela. Pēcāk līdzības bija saskatāmas ar Axe reklāmām.
a man aKal cita akcija prātā - kā Juversi Tenisons un Mednis zaga Jūras govi ventspilī - drošvien pa pjaņ izdomāja, taču pēc tam medijos dievojās, ka tas ir 'ārt prodžekts' cilvēku vērību pret mākslas vērtībām ikdienas telpā pārbaudīt. :D
pareizi, pareizi, bija arī tāds joks.

July 2018

Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    
Powered by Sviesta Ciba