Comments
|
A kas jaunajā gadā? Vairs nebūs sešdesmit kapeikas? Es jau tagad esmu ārpus šīs informācijas telpas, haha. :))
Mēdz gan apgalvot, ka uz Pasaules fona, tas transports mums pietiekoši labs esot. Principā jau tā arī ir - viss ir vairāk vai mazāk tīrs un kārtīgs. Biļetes arī samērā lētas tomēr. Pie visa vainīgs jau ir tas lietotāju kontingents.
Ar jēdzīgi sagatavotu auto, ja ir kur to novietot, protams, gana bieži braukt sanāk lētāk. Latvijā vispār personīgais auto, ja nav pārlieku lielu prasību pret to, ir samērā lēts prieks. Trīsreiz jānospļaujas, lai atbildīgie un zaļie šo sačakarētu pēc iespējas vēlāk. Jo sačakarēs jau tāpat.
Mēdz gan apgalvot, ka uz Pasaules fona, tas transports mums pietiekoši labs esot. Principā jau tā arī ir - viss ir vairāk vai mazāk tīrs un kārtīgs. Biļetes arī samērā lētas tomēr. Pie visa vainīgs jau ir tas lietotāju kontingents.
Ar jēdzīgi sagatavotu auto, ja ir kur to novietot, protams, gana bieži braukt sanāk lētāk. Latvijā vispār personīgais auto, ja nav pārlieku lielu prasību pret to, ir samērā lēts prieks. Trīsreiz jānospļaujas, lai atbildīgie un zaļie šo sačakarētu pēc iespējas vēlāk. Jo sačakarēs jau tāpat.
man šausmīgi tracina parkošanās centrā, tas arī vienīgais iemesls, kāpēc parasti braucu turp ar sabiedrisko
(Reply to this) (Parent)