There's life - riteņi, nāve un cipari [entries|archive|friends|userinfo]
re:

[ userinfo | sc userinfo ]
[ archive | journal archive ]

riteņi, nāve un cipari [Apr. 19th, 2010|12:18 pm]
Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
linkh

Comments:
From:[info]hessin
Date:April 19th, 2010 - 03:05 pm
(Link)
RDSD saka, ka tas [vienalga kas] nav iesējams un lai priecājamies par to, kas ir.
Lielākā problēma esot mašīnas un mašīnu stāvvietas centrā, pēc šī [http://www.rigassatiksme.lv/doc_upl/Tarifukarte0809.JPG] plāna Rīgas Satiksme grib stāvvietas visur, kas, piemēram, klusajā centrā lēni arī notiek. Vienīgais tur neviens vairs mašīnas neliek [Dzirnavu iela spilgts piemērs]. Līdz ar to mašīnu problēma atrisinās pati no sevis un tad es gaidu velo celiņus visur, hehe.

Bet statistikas iztrūkums ir neizprotams, toties, ja tāda būtu tad gan jau daudz cietušo velosipēdistu būtu uz lauku ceļiem alkohola reibumā.
From:[info]eerenpreiss
Date:April 19th, 2010 - 03:42 pm
(Link)
es, protams, priecājos arī par to, kas ir (ja vien uzbūvētais nav pretīgāks par parastu ietvi, kā vietām ceļā uz Mežaparku). Stāvvietu panāktā auto aiziešana ir laba lieta, bet ne vienmēr atbrīvotā vieta velodraudzīga :( Paldies par tarifu karti, interesanta.

Pieņemot, ka 'neiespējamais' attiecināts uz celiņu savienošanu - ja nevēlas no ZAMbulvāra sākuma izveidot pagriezienu un tālāk joslu, lai tiktu uz Vantenieka labās puses (kas ir oficiālais promcentra virziens), kāpēc netaisīt līkumu Basteja bulvāris-Bioloģijas fakultāte (ja negrib trambulim traucēt)-Muitas iela-Citadeles iela? Tas reāli prasītu ietvju savešanu kārtībā (paplašināšanu ieskaitot) ap fakultāti un Kornvaldbulvāra pāreju (kas tik un tā tur ir vajadzīga), ja nerunājam par krāsas švīkām. Līkums pat būtu salīdzinoši klusāks un svētdienas braucējiem mierīgāks.

Ja par datiem - kārtējais piemērs tam, ka info tiek vākta un nodota, bet par attiecīgajiem griezumiem CSB acīmredzot nav publiskā pasūtījuma. Citu ziņu kārotājiem jārok speciālie izdevumi (kas pat varētu būt CSB bibliotēkā), vai arī jāatver maks.

Par alko - vēl viens iemesls paškritikai. Un ne tikai laukos, vai tad Rīgā pēc ballītēm esam īpaši apzinīgāki?
From:[info]hessin
Date:April 22nd, 2010 - 12:22 am
(Link)
Tas bija daļēji ironiski par tām stāvvietām, kur ne Rīgas Satiksme iekasē naudiņu, ne cilvēkiem ir kur atstāt mašīnu. Protams, tā pati RS gribētu, lai visi pārlektu uz sabiedrisko transportu, kas ir murgs. Rezultātā, cilvēki vairāk iet ar kājām no tālākām vietām, bet RS krājas stāvvietu automātu fiksētās uzturēšanas izmaksas.

Man arī liekas, ka šis un daudz kas cits nav nekas sarežģīts, bet ierēdnīts atradīs iemeslu neko nedarīt, nedomāt, un vispār liekas, ka RDSP nav cilvēka, kas saprot velo intereses. Pat ja ir, jācīnās ar birokrātiju, jo vajag jau atbalstu no augšas. (Ušakovs mākot braukt ar velo, lol).

Alko lietoju reti un reti tas sakrīt ar velosipēdošanu (t.i., tikai vienu reizi 6/7 gadu laikā), tā kā varu bļaustīties apkārt :]