Interesanta frāze komentāros, tvnetā:
« previous entry | next entry »
Oct. 27th, 2009 | 11:31 am
Marketing terrorism.Pirms 10 minūtēm
For a consumerist society to exist as such, 'need'(a special kind of fear) has to be present. When marketing moves from providing information to propaganda of need, it commits terrorism.
For a consumerist society to exist as such, 'need'(a special kind of fear) has to be present. When marketing moves from providing information to propaganda of need, it commits terrorism.
(no subject)
from: drako
date: Oct. 27th, 2009 - 12:56 pm
Link
CocaCola iet bankā deklarēt maksātnespēju un bankrotu...
Kopā ar Mikro-Mīkstajiem ...
Reply | Parent | Thread
(no subject)
from: black_data
date: Oct. 27th, 2009 - 12:59 pm
Link
Reply | Parent | Thread
(no subject)
from: drako
date: Oct. 27th, 2009 - 02:57 pm
Link
Kokakolas reklāmas ar to salavecīti (un citas) ir tīra propoganda. Saskaņā ar manis citēto frāzi - terorisms :)
Reply | Parent | Thread
(no subject)
from: black_data
date: Oct. 27th, 2009 - 04:34 pm
Link
Reply | Parent | Thread
(no subject)
from: drako
date: Oct. 27th, 2009 - 04:47 pm
Link
TV neskatos, radio neklausos, avīzes nelasu. Tik vien, kā tas kas internetā. Pie tam internetā par visu var paprasīt googlei, līdz ar to es varu mīklainas reklāmas ātri asociacēt ar puslīdz objektīvu informāciju. Kaitinošus reklāmas logus var izfiltrēt meklētājā un citādi aizsargāt savu informatīvo telpu.
Varbūt tapēc man šitie reklāmas stabi ir ļoti kaitinoši - nevaru tos aizvākt.
Reply | Parent | Thread
(no subject)
from: black_data
date: Oct. 27th, 2009 - 04:51 pm
Link
Nu, var jau būt, ka es vienkārši nenolasu vēstījumu, jo man ir pofig ko dzer bārdains onkulis sarkanā pidžamā.
Reply | Parent | Thread
(no subject)
from: drako
date: Oct. 27th, 2009 - 05:04 pm
Link
Vēl viens arguments darbam mājās.
Reply | Parent