Interesanta frāze komentāros, tvnetā:

« previous entry | next entry »
Oct. 27th, 2009 | 11:31 am

Marketing terrorism.Pirms 10 minūtēm

For a consumerist society to exist as such, 'need'(a special kind of fear) has to be present. When marketing moves from providing information to propaganda of need, it commits terrorism.

Link | Leave a comment | Add to Memories


Comments {8}

D[ra]kone

(no subject)

from: [info]drako
date: Oct. 27th, 2009 - 04:47 pm
Link

Mana privilēģija ir tāda, ka dzīvē ļoti minimāli saskaros ar Latvijas reklāmām. Tāpēc nevaru komentēt.

TV neskatos, radio neklausos, avīzes nelasu. Tik vien, kā tas kas internetā. Pie tam internetā par visu var paprasīt googlei, līdz ar to es varu mīklainas reklāmas ātri asociacēt ar puslīdz objektīvu informāciju. Kaitinošus reklāmas logus var izfiltrēt meklētājā un citādi aizsargāt savu informatīvo telpu.

Varbūt tapēc man šitie reklāmas stabi ir ļoti kaitinoši - nevaru tos aizvākt.

Reply | Parent | Thread


black_data

(no subject)

from: [info]black_data
date: Oct. 27th, 2009 - 04:51 pm
Link

Nu manis pieminētā reklāma tieši uz sienām un stabiem savulaik arī bija. Point was, ka šis ir krietni spilgtāks piemērs tam, ka tev pasniedz informāciju nevis kā aprakstu par produktu, bet kaut ko, kam jābūt katram, salīdzinot ar relatīvi mēreno "hey, mums ir forša limpene ar Santu".

Nu, var jau būt, ka es vienkārši nenolasu vēstījumu, jo man ir pofig ko dzer bārdains onkulis sarkanā pidžamā.

Reply | Parent | Thread


D[ra]kone

(no subject)

from: [info]drako
date: Oct. 27th, 2009 - 05:04 pm
Link

Neievēroju. Jūtos laimīgs par to. Es ilgu laiku vispār strādāju no mājām ... kaut ko būšu veiksmīgi palaidis garām.

Vēl viens arguments darbam mājās.

Reply | Parent