Tele2 reklāma

« previous entry | next entry »
Oct. 27th, 2009 | 10:24 am

Pie pirmās izdevības es pārbaudīšu visu savu telefongrāmatiņu vai tur nav kāds tele2 numurs.

Tā kā man pašam nav iespēja atteikties no tele2 pakalpojumiem es varu tikai izteikt publisku nosodījumu tiem, kas tos izmanto un izdzēst viņu numurus no savas telefongrāmatiņas, lai pāriet pie citiem operātoriem.

Ja kāds grib piebiedroties šai akcijai labprātīgi - numura operātoru var noteikt te:

http://www.numuri.lv

upd: vienu upuri jau atradu. (grin)

Link | Leave a comment | Add to Memories


Comments {10}

black_data

(no subject)

from: [info]black_data
date: Oct. 27th, 2009 - 10:31 am
Link

LMT :)

Reply | Thread


D[ra]kone

(no subject)

from: [info]drako
date: Oct. 27th, 2009 - 10:32 am
Link

Man arī LMT.

Reply | Parent | Thread


(no subject)

from: [info]dzeina
date: Oct. 27th, 2009 - 10:58 am
Link

LMT :)

Reply | Parent


Klemans

(no subject)

from: [info]klemans
date: Oct. 27th, 2009 - 11:00 am
Link

nezinot par šādas "akcijas" tapšanu, pagājušajā nedēļā kā reiz savam junioram nomanīju ZZ un Okarti ...

:)

Reply


mākonis debesīs

(no subject)

from: [info]negaisiic
date: Oct. 27th, 2009 - 06:41 pm
Link

nu, nu, tad jau man tavējais tagad jādzēš laukā, ja? ja jau ar mani tā kā vairs nekontaktēsies, ta ko ta es tur daudz vietu taupīšu... ;)

Reply | Thread


D[ra]kone

(no subject)

from: [info]drako
date: Oct. 27th, 2009 - 08:28 pm
Link

Tas nav joks. Es tiešām centīšos boikotēt Teli, jo man viņu attieksme jau sen bija kaitinoša, bet līdz šim es uzskatīju, ka tas mani neskar tagad sapratu, ka tas mani tomēr skar.

Mani tiešām kaitina ik uz soļa ieraudzīt tos "varoņu" plakātus. Kaitina ieraudzīt to "varoņa" grafitti, kas dažām mājas sienām parādījies.

Tas ir mans izmisuma gājiens aizsargāt sevi no šitās drazas invāzijas manā dzīvē.

Tēvam es jau piezvanīju un nostādīju fakta priekšā. Ja vajadzēs kaut vai personīgi apmaksāšu viņam citu operātoru, bet viņš tele2 nelietos. Viņš gan nav īsti lietas kursā, jo viņam ir citas lietas ko darīt, un pilsētu šķiet arī neapmeklē.

Reply | Parent | Thread


mākonis debesīs

(no subject)

from: [info]negaisiic
date: Oct. 28th, 2009 - 01:03 pm
Link

Tie varoņi ir Teles darbiņš? Jo es ka reklāmām vispār nekādu uzmandību vairs nepievēršu, tad nav īsti ne jausmas!
Ziņas arī īsti neskatos un nelasu, izņemot, manuprāt, vienīgo sakarīgo BNS, tad laikam esmu veiksmīgi norobežojusies no tā visa.
Un tā draza jau ieviešas tikai tik daudz, cik tu pats ļauj tai ieviesties - piezvanot tēvam, kurš lieto Teli, nekas uz galvas nekritīs... Bet tas tā...

Reply | Parent | Thread


D[ra]kone

(no subject)

from: [info]drako
date: Oct. 28th, 2009 - 01:21 pm
Link

Šķiet, ka teles.

Es uz ielām cenšos skatīties tagad pretējā virzienā, nekā tie reklāmas stabi un medijreklāmas pieturvietās, jo tie nelaimīgie lūzeru attēli, kas nodēvēti par "Varoņiem" ir nepatīkami.

Laimīgs būtu ja varētu no mājas vispār neiet ārā un es varētu pats bārdā smieties par tiem lūzeriem, kuriem jāpārdzīvo par kaut kādām reklāmām ielās...

Katrs liels darbs sākas no kaut kāda sīkuma. Man neiepatikās tele2 reklāmas manā pilsētā un es gribu lai viņa pazūd no Latvijas tirgus. Viss.

Man ir tādas pašas tiesības to vēlēties, kā viņas mārketinga speciālistiem vēlēties piespiest man pirkt viņu preci.

Manipulācija pret manipulāciju.

Reply | Parent | Thread


mākonis debesīs

(no subject)

from: [info]negaisiic
date: Oct. 28th, 2009 - 11:30 pm
Link

es gan teiktu, ka bez reklāmas ietekmes mūsdienās tu pat aci pamirkšķināt vairs nevari, un ja dēļ katras nepatīkamās reklāmas kāda firma zudīs no tirgus, tad te vairs nevienas nebūs. kaut tas pats tavs telekoms, man nepatīk, ka viņi var zvanīties un bāzties virsū ar visiem saviem ūberizdevīgajiem piedāvājumiem, bet tāpēc jau es šos prom īsti nedzenu.
Anyway, galvenais, lai mūsu katra īstās vēlmes piepildās.

Reply | Parent | Thread


D[ra]kone

(no subject)

from: [info]drako
date: Oct. 28th, 2009 - 11:45 pm
Link

Ir informatīvas reklāmas, kas ir mērķētas uz auditoriju, kas zin ko grib. Un ir spekulatīvas reklāmas kas cenšas izmantot cilvēka uztveres specifiku, lai ielaustos viņa informatīvajā laukā, lai tikai panāktu savu mērķi.

Neuzskatu, ka pēdējās ar kaut ko būtu attaisnojamas.

Preces tirgus vērtībai jāatbilst viņas kvalitātei, nevis tam, cik agresīvi viņa tiek reklamēta.

Reply | Parent