par atzīmēm piezīmēju ar nolūku norādīt, ka cita veida pieredze automātiski nenozīmē "vairāk gūšanu" no mācību procesa tajās izteiksmēs, kas ir vērtējošas atzīmēs. Un ja Tavā gadījumā gender gap'a otrajā pusē ir infantilas jaunkundzes, tad manā gadījumā tās ir trīsgadnieces, kas ir studēšanas iemaņu ziņā ir iestigušas tajā pašā 10 gadus jaunākā periodā, netiekot galā pat ar ļoti vienkāršiem uzdevumiem. Tā ka īsti nezinu, ko viņas vispār spēj iegūt vairāk ar savu cik tur gadus vecāko pieredzi. Pieņemu, ka mūsu abu gadījumi jeb pieredzes ir vnk piemēri diviem dažādiem iznākumiem, kurus nevajag vispārināt :) Un pēc manas saprašanas (un novērojumiem) tie, kas tajā vecumā sevi uzskata par viedajiem, biežāk neiet, nekā iet tālāk mācīties, tādēļ nepievienojos pārmetumam.