Heavy Rain (Adventure + "Cinematic game"/"Interactive Drama", PS3)

« previous entry | next entry »
Dec. 12th, 2008 | 11:10
Skan: Carpathian Forest - Pierced Genitalia

Pēc dažiem gadiem būs man arī jāpamēģina paspēlēt virtuālo filmu (lasīt: Fahrenheit/Indigo Prophecy) - uz PS3 platformas tiek radīta patumša virtuālā drāma, kuras game-play ir attiecīgo pogu spiešana attiecīgajās situācijās filmiņas laikā - kad tiek parādīts, kādu pogu spiest. Skan aprobežoti. Ļoti. Lai gan spēles izstrādātāji sola jaunus game-play elementus. Bet skaidrs kā diena ir tas, ka šāda tipa spēlēs centrā ir stāsts un tā vizuālā/audiālā prezentācija, līdz ar to, ja stāsts ir interesants, tad būs arī interesanti to spēlēt, turklāt, ja ņemam vērā, ka stāsts nebūs gluži lineārs!

Rezultāts - filma, kuru "skatīties" vairākkārt un katrā reizē piedzīvot citādus notikumu pavērsienus, citādas beigas - tas vien nodrošina replayability. Mainīga un interaktīva filma, kurā piedalies, tātad, daudz vairāk jūti līdzi uz ekrāna notiekošajam, jo vairs neesi skatītājs, bet gan dalībnieks, no kura ir atkarīgs VISS. Un droši, ka tā būs ilgāka par jebkuru filmu (hmm, vienīgi Sátántangó (1994. gads; ilgums: 450 min = 7,5 h) varbūt varētu konkurēt)
Koncepts ir jauks, bet vēl neesmu paspējis nevienu tādu spēli paspēlēt, izņemot atsevišķas vadāmas filmiņas sākot jau ar Resident Evil 3 (bija jāizvēlas vai mukt, vai pretoties Nemesim).

Katrā ziņā, Heavy Rain patlaban stāv manā višlistē un daži iespaidīgi skaitlīši par spēli/interaktīvo filmu:

The script
2,000 pages long
60 scenes, each about 15-20 minutes long, most, but not all of which you see on any play-through [tas liecina, ka spēles ilgums varētu būt 15 - 20 h]
40,000 words of non-linear dialogue
Based on 6,000 pages of notes and references
15 months in development

The art design
Two weeks scouting for locations on the East Coast of the USA
15 months of design by ten people
Photos, topographical gameplay maps, sketches of every item, paintings of every scene
The outsourcing to Asia
Over 100 people involved outside Quantic Dream
480 man-months of work
Based on an "outsourcing bible" and "level architect blueprints"

The motion capture
All done on-site at Quantic Dream in Paris
170 days of shooting across nine months
Over 70 actors and stuntmen involved
Casting sessions in Paris and London
30,000 unique animations recorded


Tātad, ja stāsts un tā pasniegšana gan tehniskajā, gan radošajā ziņā būs labā līmenī - spēlei/filmai vajadzētu aiziet uz urrā!

http://www.gamespot.com/ps3/adventure/heavyrain/index.html
 

Pilns sakāmais | Komentēt | Add to Memories


Comments {3}

302cc9b4780f8cbef6f70c3a8417913050b6aafb

(nav)

from: [info]mindbound
date: Dec. 15th, 2008 - 10:38
Pilns sakāmais

Nebiju iedomājies par 20+ stundu garu ārpusundergrounda un nedokumentālu filmu esamību.

Atbildēt | Ļaunuma sakne