Comments: |
"Jo tik ļoti Dievs pasauli mīlējis, ka Viņš devis Savu vienpiedzimušo Dēlu, lai neviens, kas Viņam tic, nepazustu, bet dabūtu mūžīgo dzīvību" - jā, tikai, ka Dievs visupirms ir taisnīgs, un pēc tam - mīlošs. viņa mīlestība Jēzus Kristus gadījumā ir darbība ar mērķi padarīt cilvēka situāciju sev pašam pieņemamu, attaisnojamu. Dievs, kā absolūtais taisnīgums, nelieto jūtas kā argumentu, lai tiktu samazinātas taisnības prasības, bet gan, lai padarītu cilvēkam par iespējamu piepildīt šīs taisnības prasības.
cilvēciskā kaislība ir kas pavisam cits.
| From: | maya |
Date: | January 21st, 2007 - 03:37 pm |
---|
| | | (Link) |
|
bļin, vai tiešām Tu domām, ka es nesaprotu atšķirību? kaislības intense paredz iesaistīšanos, dēla došana ir nevis kaut kas abstraksts un vērojošs, kaut kas anlizējošs, kaut kas pētošs..tā ir kaislīga kopā būšana. un tieši tā ir kaislības daba - došana. tas, ko Tu pārmet cilvēkam, ir nevis kaislība, bet dziņa, kuras daba ir ņemšana.
| From: | maya |
Date: | January 21st, 2007 - 03:39 pm |
---|
| | | (Link) |
|
un vēl man liekas, ka nevar būt dievā kaut kas pirms un pēc. taisnīgusm nozīmē mīlestību un mīlestība nozīmē taisnīgumu.
nu, ir iepriekš jāzina taisnīgums, lai spētu novērtēt mīlestību. mīlestība ir kaut kas, kas pēc taisnības nepienākas, nepelnīta. tā ir evaņģēlija secība. "Jo jūs esat dārgi atpirkti" - ir jāsaprot, no kā mēs esam atpirkti, lai būtu sapratne, ka Dieva mīlestība nav lēta, lai arī ir par brīvu.
| From: | maya |
Date: | January 21st, 2007 - 05:31 pm |
---|
| | | (Link) |
|
es teicu, ka Dievā viss ir vienlaicīgi. un man tas ir svarīgāk. to, ka kaut kas ir pirms vai pēc, ir izdomājuši cilvēki, jo viņi pastāv laikā. un kamēr mēs domāsim sevi laikā, tikmēr būsim nepilnīgi - vai nu ar taisnīgumu, vai mīlestību, vai nicināšanu, vai kaut ko citu, bet ne kad - ar visu. | |