Comments
Atbildot uz pirmo - jā, tādi viņi vairums ir, ko es pazīstu. Un tādi jau lielākoties ir te cibā arī, man šķiet.
Par otro - pilnīgi nepiekrītu. Visi nepiedzimst vienādi radoši, spējīgi un griboši. Bet izglītības sistēma (un ne tikai te, Latvijā) ir radijusi iespēju iegūt augstāko izglītību arī mazāk spējīgiem. Amatu prestižs ir katatstrofāli krities - nu, kurš gribēs iet mācīties par virpotāju vai metinātāju, ja viņam iepotēts, ka tikai ar augstāko izglītību tu esi cilvēks un tad tev visi ceļi būs vaļā. Bet nav. Un tad ir tas aplauziens. ASV šī problēma ir vēl asāka, vai UK, piemēram.
Nē, es te negribu apgalvot, ka visu zinu un saprotu, galīgi nē. Bet sabiedrībā ir pārāk liels akcents uz "realizēšanos", karjeru. Tāds "visu vai neko". Pārfrazējot - "visu vai pabalstu".
Par otro - pilnīgi nepiekrītu. Visi nepiedzimst vienādi radoši, spējīgi un griboši. Bet izglītības sistēma (un ne tikai te, Latvijā) ir radijusi iespēju iegūt augstāko izglītību arī mazāk spējīgiem. Amatu prestižs ir katatstrofāli krities - nu, kurš gribēs iet mācīties par virpotāju vai metinātāju, ja viņam iepotēts, ka tikai ar augstāko izglītību tu esi cilvēks un tad tev visi ceļi būs vaļā. Bet nav. Un tad ir tas aplauziens. ASV šī problēma ir vēl asāka, vai UK, piemēram.
Nē, es te negribu apgalvot, ka visu zinu un saprotu, galīgi nē. Bet sabiedrībā ir pārāk liels akcents uz "realizēšanos", karjeru. Tāds "visu vai neko". Pārfrazējot - "visu vai pabalstu".
Yepp... Es to arī domāju kā "radoši, spējīgi un griboši", tikai katrs savā veidā. Bet to savu veidu vai jomu ar prestižu/neprestižu un citiem spiedieniem ir grūti atrast.
(Reply to this) (Parent)