Prof. Biezpientaures pētījumu centrs -

17. Feb 2018

22:52

Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry

Turpinu uzzināt, ko nozīmē braukt ar ričuku ziemā. Ziemā labāk braukt garākus gabalus, jo šmuces nokopšana ir vienāda pēc 20km vai 1km. Un kā bonuss - ir maz velobraucēju, un nav to, kuri brauc trijatā blakus cits citam. Vajadzētu iekustināt izmaiņas ar gaismām - pats ātri sapratu, ka pulsējošā gaisma nav nekas jēdzīgs, bet ir kas izmanto, domājot ka tas palīdz viņus labāk ieraudzīt. Horizontāli noregulētas gaismas uz stūres vai pat uz galvas ir izskaužams ļaunums - mūsdienās sīks led sūdiņš spīd spožāk un tālāk, kā žiguļa tālās gaismas bērnībā, un nav nedz patīkami, nedz droši to dabūt acīs.

(2 raksta | ir doma)

Comments:

[User Picture]
From:[info]bumsiic
Date:19. Februāris 2018 - 08:15
(Link)
Nu bet šajā aukstumā nesalst ģīmis? Un nav bail novilkt uz acīm? Viemēr nodrebu ieraugot "drosmīgos".:)
(Reply to this) (Thread)
From:[info]biezpientaure
Date:19. Februāris 2018 - 11:25
(Link)
šoziem auksts laiks vēl nav bijis)
protams, jādomā pie ģērbšanās - galvenokārt, lai nesvīstu ķermenis un nesaltu seja, rokas, pēdas.

nu, un jābrauc atbilstoši seguma stāvoklim, salā gumija ir cietāka, bet riepas mīkstākas lai lielāks saķeres laukums - nevajag žmiegt kā vasarā, kad iet kā pa sliedēm.

ko aukstums tiešām iespaido - braucot gar sastrēgumu, daudz labāk jūt dioksīnus vai ko tur izpūš no izpūtējiem, un gribās piedzīvot laikus, kad vairums auto būs elektriski. jā, ražojot elektrību tāpat rodas piesārņojums, bet to vismaz pilsētnieki neelpos. paliek gumijas sīkdaļiņas no riepām, kuras nākotnē arī nebūs, jo pepelecam nav riepu.
(Reply to this) (Parent)