Prof. Biezpientaures pētījumu centrs -

16. Jan 2013

22:20

Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry

Saskaņā ar teoriju, ir divu veidu klienti. Pastāstīšu par kādu veidu, kas pārmaiņus pieder jau nosauktajām grupām. Dzīvo, teiksim Mušpunktos, pensionāre, kas ir vīlusies ekonomikā un politikā, toties ir atklājusi tehnoloģiju noderīgumu. Piemēram, internets - tas mājsaimniecībā no lietošanas ir izspiedis avīzes un telefonu kā tālsarunu līdzekli. Tehnoloģiskās eiforijas apstākļos komijiem ir ļoti vienkārši ziņu lasīšanai iepārdot kompi, kas derētu pat iesācējam-java developerim. Ar visu LMT internetu, jā. Un pēc laika Mušpunktu iedzīvotāji attopas, ka viens otru iedrošinot lietot, jo visi lieto, ir attapušies pie sasistas siles un lēna jo lēna interneta. Un tā vietā, lai uzrakstītu LMT individuālo un kolektīvo prasību nodrošināt pakalpojumu atbilstoši līguma nosacījumiem, iedzīvotāji pamazām nospļaujas LMT torņa virzienā, nomaksā līguma laušanas latus un pāriet vietējā kantora paspārnē (neprasiet, kāpēc ne uzreiz - eiforija, laucinieku paļaušanās solījumiem u.c. nemodernas lietas). Vispirms šie klienti nokrita no gaisa, neprasīja nekādu piepūli, bet beigās tie nesagaidīja 4G ieviešanu un aizgāja, galvas kratīdami. Paši muļķi, ja - bet aizgājis klients ir zaudēts klients, kaut arī biznesam reizēm tā ir vienkāršāk.

(1 raksta | ir doma)

Comments:

From:[info]fedrs
Date:16. Janvāris 2013 - 22:52
(Link)
Nav klienta, nav problēmu!
(Reply to this)