11:04
Nesaprotu ražotājus, kas saviem izstrādājumiem dod lēti apzeltītus nosaukums, piem. prestigio. Es pat nebrīnītos, ja tehniskā ziņā tie būtu pārāki par konkurentu izstrādājumiem šajā cenu grupā, bet nosaukums....Tehniskās uzpariktes nosaukumam jābūt vienmuļam, bez izteikta individuālā vēstījuma, piem. X530 vai P60 jo lietotājam ir pašam sava personība un pašapziņa, kas nav jāstiprina ar trešā reiha metodēm. Labs piemērs varētu būt iphone, ipad - ja vien tur nebūtu iekodēts "i am phone". Es ar prieku dzīvotu pasaulē, kurā visas tehniskās pariktes identificētu pēc artikula numuriem un beigās būtu vienkārši telefons, foķegs, teļļuks. Pavei, elektriskās cepeškrāsnis ir tikai iekārtas, nevis krāna mērogošanas līdzekļi un tām nav nekādu zīmīgu nosaukumu, tikai artikuli.
korejieši jau ir ceļā, i30 var būt jebkas - auto, telefons vai 3mm veļas aukla.
| From: | pirx |
Date: | 9. Novembris 2012 - 15:54 |
---|
| | | (Link) |
|
Ha, lielais vācu trijnieks to piekopj jau sazin cik ilgi!
nu re, vāgena nelaime ir modeļu nosaukumi, ja.
nu kā, prestigio, trust, 4tech utt., tas taču viss ir tik ļoti cerīgi un uzmundrinoši, sevišķi pircējam vulgaris, kurš pirmo reizi iegājis veikalā nopirkt savu gadžetu! un gan jau ka tur apakšā ir ķīniešu/taivāniešu/etc. mārketinga īpašā izpratne par angļu valodas semantiku
lai gan par pirmo patiesības labad jāsaka - kolēģis nopirka debilo (patiesībā attapīgo) telefonu, kaut mēģināju atrunāt no šāda soļa, nostrādāts nav nemaz tik slikti, cik ilgi viņš kalpos tas protams cits jautājums...
Latvijā patērētājs 2 gadus var cīnīties par savām tiesībām, ja tās tiek pārkāptas.