| From: | scope |
Date: | 30. Jūlijs 2012 - 11:05 |
---|
| | | (Link) |
|
Tas, lūk, ir slikti ar klientu numuriem - viegli sajaukt. Pats arī vismaz vienreiz esmu nobloķējis sveša cilvēka i-bankas kontu.
Atceros agrāk, kad tika lietoti Parex pakalpojumi, viņu i-bankā lietotāja identifikatoru varēja brīvi izvēlēties pats. Nu jā, un Parex bija arī fīča, ka paroli varēja atjaunot pa telefonu - ok, varbūt nav tik droši, bet viennozīmīgi ērtāk, sevišķi, ja līdz filiālei tālu vai tā ir slēgta.
| From: | scope |
Date: | 30. Jūlijs 2012 - 11:29 |
---|
| | | (Link) |
|
Domāju gan.
Un ja tāpat varēs arī veikt apmaksu veikalā, pielietot klienta kartes(reāla sāpe, ja tādu ir krietna kaudzīte), tad vispār.
Protams ir savas ēnas puses - pie laupīšanas vairs nevarēs tikt cauri ar "pasaki savu pinkodu"...