21:55
man vispār šķiet, ka visi tie sociālie tīkli ir speciāli izveidoti murdi, kuros saķeselēt masas, analizēt noskaņojumus un caur harizmātiskiem virtuālajiem tēliem vadīt lellītes. būtu jāklapē ciet gmaila konts, bet viss svarīgākais jau nonācis datubāzēs, sasummējies ar google meklējumu vēsturi un esmu iešķirots kautkādā nekaitīgu idiotu apakšgrupā.
![[User Picture]](http://klab.lv/userpic/166081/1666) | From: | mapet |
Date: | 4. Novembris 2009 - 22:02 |
---|
| | | (Link) |
|
jā - tu esi tik unikāls, ka tevi pētīs un analizēs.
individualizētas reklāmas, šķiet, tieši uz izpēti arī balstās.
turklāt es nerunāju par 100 letiņiem kas būvē gaismas pili, bet par algoritmiem.
![[User Picture]](http://klab.lv/userpic/166081/1666) | From: | mapet |
Date: | 4. Novembris 2009 - 22:20 |
---|
| | | (Link) |
|
nu ind. reklāmas neizklausās tik briesmīgi. ignorē. brīvību neapdraud. ja tu produktu gribi pirkt, tad nav nozīme vai tu pirms pirkuma redzi reklāmu vai nē.
Individualizētās reklāmas var kļūt nepatīkamas, kad google nez pēc kādiem parametriem būs izdomājusi, ka tev noteikti ir vēzis un sāks piedāvāt preparātus tā ārstēšanai, kaut arī pašam fakts vēl nebūtu zināms.
Individualizētās reklāmas varētu būt nepatīkamas, ja savā datorā kādam rādi kaut ko un google nez pēc kā ir izdomājusi, ka tagad tu noteikti patiesībā gribēsi paskatīties kādu sado-mazo video, kā to dari parasti.
Individualizēts un nepiemērotā kontekstā parādīts saturs noteikti nav tas, pēc kā tiekties.
ugu, vai no ībeja nāk piedāvājumi palūkoties uz jaunākajiem sasniegumiem sado-mazo jomā, lai arī cilvēks cenšas mainīt interešu fokusu. Un kā te var mainīties?
From: | (Anonymous) |
Date: | 4. Novembris 2009 - 22:41 |
---|
| | | (Link) |
|
tu iri paranoidāls indivīds, kas var kaitēt pasauls bankas globālajai dominancei. pirmā kārtā uz ešafota.