Prof. Biezpientaures pētījumu centrs -

5. Feb 2009

23:22

Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
(6 raksta | ir doma)

Comments:

[User Picture]
From:[info]sirdna
Date:10. Februāris 2009 - 15:22
(Link)
1. Krīze vēl tikai iesildās. Zobārstu kantori par mani gadiem nelikās ne zinis, te pēkšņi zvana un lūdz ciemos, iečekot, vai nav kāds zobs ieskābis un nohigiēnēt pie vienas nākšanas. Pēc kāda gada arī lombarda čmiris attapsies.

2. Krievu livejournal bija jauks raksts par apkalpošanas kultūru. It kā pie mums tas ir nedaudz savādāk, bet tikai nedaudz.

Pamata doma - servisa nav un nevar būt, jo cilvēki ir izaudzināti ar totālas mazvērtības kompleksu, viņiem riebj pievērst sev uzmanību, bet pārdošana to sevī ietver - uzsākt sarunu, būt kontaktā ar cilvēku vairāk, nekā atrauties no avīzes, lai noburkšķētu cenu. Ja pārdevējs ko pārdod, viņš nav "pārdevis", viņš ir "iesmērējis" un "apjājis lohu", tāda ir viņa runa un domas. (Tas ir citāts no raksta, nevis mana pārliecība vai novērojumi)
(Reply to this)