Prof. Biezpientaures pētījumu centrs -

17. Apr 2008

21:55

Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry

Mobīlais telefons ir ierīce, kas paredzēta zvanīšanai. Cilvēkos valda apziņa, ka var zvanīt uz mobīlo teju jebkurā laikā, lai pateiktu vēl piecus vārdus, kurus aizmirst pateikt pateikt pirms brīža. Un ka vienreiz neatbildēts zvans dod neapstrīdamas tiesības zvanīt vēl trīs reizes pēc kārtas. Ka tiesības pateikt šos piecus vārdus ir lielākas par tiesībām bez pārtraukuma nolasīt vakara pasaku. Savukārt citi cilvēki uzskata, ka nespēja plānot savus darbus nedod tiesības zvanīt jebkurā laikā un nekautrējoties izmanto iespēju "izslēgt skaņu". Tas ir daudz smalkāk nekā izslēgt aparātu, neatstājot zvanītāju ar sajūtu "kakova hrena", pie viena atbrīvojot no atbildēšanas. Domāju, ka komunikāciju etiķete komentē trīs neatbildētus zvanus kā "pašol nah, da?".

Agrāk, lai nosūtītu ziņu, kādam bija divas dienas jājāj uz zirga, i nekas, visi tāpat zināja kas bija jāzin. Pilnīgs bardaks ar tiem mobīlajiem.

(2 raksta | ir doma)

Comments:

[User Picture]
From:[info]mako
Date:18. Aprīlis 2008 - 00:06
(Link)
Man ir sava etiķete iestrādājusies... Ja nevaru celt, aizmetu zvanītājam uzreiz sms - atzvanīšu , kad varēšu. Un atzvanu. Kad varu. Otrā dienā, piemēram, ja iepriekšējā bija brīvdiena.
(Reply to this) (Thread)
From:[info]biezpientaure
Date:18. Aprīlis 2008 - 07:27
(Link)
jā, tā ir humānāk. Ģimenes daktere tā dara.
(Reply to this) (Parent)