Ko es esmu iemācījusies kā mārketing projektu vadītāja:
#1 veiksmīgai reklāmai vajadzīga tikai viena lieta - skaistas jaunas meitenes eksotiskos pievilcīgos tērpos!
Atkariigs no produkta. Ja to lieto viir.dzimums, tad protams, ka reklaamaa vajag ielikt vismaz vienu vilinoshu preteejaa dzimuma paarstaavi. Pat muusu mikroviljnju telekomunikaaciju biznesaa pusplika meitene blakus radiorelejam ir jaanostaada obligatoriski. Nez vai tas pats attiecas arii uz prod. kurus lieto sievietes... Ak jaa - Mr.Proper :))
tā pat tas strādā! pilnīgi neatkarīgi kas lietos produktu, jo tici man arī sievietes ir produktu redaktores un izvēlējās tieši šādu variantu kas prezentēs viņu produktus, kas paredzēti kā sievietēm tā arī vīriešiem.
Njaa, pastaavot shaadai superiedarbiigai metodei, jaabriinaas kaa vispaar ir saglabaajushies arii citi reklaamas simboli :)
Visvairāk pliku sievišķu reklāmās ir sieviešu žurnālos.
Arii fakc Ar Photoshopu apstraadaataas modeles lieliski paliidz iedziit lasiitaajas kompleksos un likt vinjaam skriet pirkt visus tos daargos kreemus n stuff. ;)
Pat muusu mikroviljnju telekomunikaaciju biznesaa pusplika meitene blakus radiorelejam ir jaanostaada obligatoriski.
Nez vai tas pats attiecas arii uz prod. kurus lieto sievietes... Ak jaa - Mr.Proper :))
pilnīgi neatkarīgi kas lietos produktu, jo tici man arī sievietes ir produktu redaktores un izvēlējās tieši šādu variantu kas prezentēs viņu produktus, kas paredzēti kā sievietēm tā arī vīriešiem.
Ar Photoshopu apstraadaataas modeles lieliski paliidz iedziit lasiitaajas kompleksos un likt vinjaam skriet pirkt visus tos daargos kreemus n stuff. ;)