barbala ([info]barbala) wrote on March 17th, 2023 at 03:39 pm
Šie ir gana solīdi un lieli jautājumi, uz kuriem "izglītības pasaulei" pēc būtības nav atbildes, ir tikai meklējumi virzienā schools as flexible learning platforms, utt.

Visāda veida attālinātās/neklātienes/mājmācības tomēr nāk ar baigo slodzi vecākiem vai ar psihol. blaknēm bērnam agri vai vēlu, tā ka skolas formāts no vārda "mācīšanās grupā ar vienaudžiem" tomēr ir vērtīgs, bet lūk, kā (ņemot vērā dažnedažādos standartus) universalizēt- nav gluži trivāla atbilde. vadošākās un dārgākās tīklu starptautiskās skolas ir drusku tuvu tam- vienota programma, ieštepselējies un turpini, bet no tām arī kā reizi nāk visādas socializācijas un sadarbošanās blaknes un trauksmes: nemitīgi mainās klasesbiedri, utt.

attīstības psihologiem būtu še ko teikt, par moderno nomadismu un skūlingu.
 
( Read comments )
Post a comment in response:
From:
( )Anonymous- this user has disabled anonymous posting.
Username:
Password:
Subject:
No HTML allowed in subject
  
Message:

Notice! This user has turned on the option that logs IP addresses of anonymous posters.