- 15.2.17 16:19
- Baigi patīk tie veiksmes stāsti, kas beigušies ar, piemēram, uzņēmuma Instagram konta radīšanu, un tad nu šis konts čakli cenšas piesekot visiem kas pagadās, cerot, ka tie atbildēs ar to pašu. Teiksim, tev sāk sekot Instagram konts, kas izveidots automazgātuvei. Nopietni.
Iztēlojieties to sapulci, kurā kāds gudrinieks mazgātavas īpašniekam šo ideju iesmērē. - 8 piezīmesvieta jūsu piezīmēm
- 15.2.17 16:26
-
Ir gadījies sen sen atpakaļ būt personai kas ja ne šo ideju, ja ne automazgātuvei, bet līdzīgi iesmērē.
- Atbildēt
- 15.2.17 16:27
-
Viņiem nav sapulču ar gudriniekiem, šie cerību pilnie džigiti rodas citur, viņi aiziet uz Artūrmedņa semināriem '17 gadā un ....
- Atbildēt
- 15.2.17 16:30
-
Pofig. Man patīk tā cerība.
- Atbildēt
- 15.2.17 16:32
-
Jā, tā ir skaista. Es krāju "tvitera mārketinga zvaigžņu stāstus": mirušos un ar lielām cerībām sāktos kontus. Mīlīgi.
- Atbildēt
- 15.2.17 17:17
-
Ir gadījies, ka to izdara apbedīšanas birojs.
- Atbildēt
- 15.2.17 20:51
-
:D nu jā - reklamējas, meklē klientus - skarī... :D
- Atbildēt
- 15.2.17 17:59
- Atbildēt
- 15.2.17 20:24
-
Viņi mani arī vajā. Es esmu uzlikusi unfollowgram, un katru dienu skatos, kā visas tās automazgātuves nākamajā dienā pašas atšujas.
- Atbildēt