- 31.7.10 22:08
- LETA: "Rīgā šogad par 38 000 latu rekonstruēs 12 neregulējamas gājēju pārejas."
Jau atkal - saspraudīs jaunus ampelmaņus, metāla barjeras, iztērēs naudu. Dzirnavu ielas krustojums ar mazo bruģa apli ir labs piemērs, ka vienkārši ir jāaizvāc viss liekais, protams, vislabāk - arī galvenā ceļa prioritāti nosakošās zīmes, tā, lai gan braucējs, gan gājējs, tuvodamies krustojumam, trīcētu un drebētu šausmās, nemānītu sevi ar to, ka atrodas uz "galvenā ceļa", un kā pie vienīgā salmiņa turētos pie labās rokas likuma. - 6 piezīmesvieta jūsu piezīmēm
- 31.7.10 22:20
-
mazie bruģētie apļi der tikai zemas intensitātes satiksmei - uzliks šitādu pie ARSa un būs vāks. man tā svaigi uzvilktā baltā līnija patīk, tāpat gājējam šķērsot to grūti galvenā ceļa virzienā.
- Atbildēt
- 31.7.10 22:24
-
Esi braucis ar auto Neapolē? Norādījumu trūkums veicina uzmanību un savstarpēju komunikāciju
- Atbildēt
- 31.7.10 22:28
-
neesmu braucis Neapolē ne ar auto, ne ar ko citu.
infrastruktūra tur tāda pat: šauras ielas, bez iespējamiem paplašinājumiem. centrs rīgā ir tik pārblīvēts, ka manuprāt luksafori ir labākais risinājums krustojumiem. - Atbildēt
- 31.7.10 22:35
-
Tur to tikpat kā nav. Rīgā labākais risinājums būtu "guļošais policists" pie visiem bīstamākajiem kristojumiem (pie ARS), nevienas zīmes vai gaismas + aktīvi policisti, kas iekasētu, teiksim, 50 latu sodu par palikšanu krustojuma vidū, ja satiksmes plūsma tev priekšā apstājusies (NYC sodi par palikšanu "boxā" bija ļoti iedarbīgi)
- Atbildēt
- 31.7.10 22:40
-
aktīvie policisti drīz būs problēma un sodu iekasēšana LV ar laikam nav tā iedarbīgākā, bet guļošie policisti, piekrītu, ir labāki par gaismām.
- Atbildēt
- 1.8.10 09:10
-
Prof. Biezpientaure
Visa Indija piebalso!
- Atbildēt