Pilota memuāri.

mans komentārs.

mans komentārs.

Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
Skarbi, bet tā tas vienmēr sākas. Ar atļautā braukšanas ātruma pārsniegšanu. Ar elementāru drošības instrukciju neievērošanu. Ar ballēšanos uz Titānika klāja. Ar pārliecību, ka masīvu okeāna laineri nekāds tur ledus klucis nenogremdēs. Ar neklausīšanos evakuācijas trauksmes paziņojumos. Ar dragāšanu savā burbulī.

The truth is: metāla konstrukcijas nesagāžas vienā mirklī no zila gaisa. Ir skaņas, ir plaisas, ir trokšņi, ir visas pazīmes. Bet, ja bezrūpīga ratiņu stumšana ir svarīgāka..
Reizēm rodas sajūta, ka cilvēkiem trūkst elementāru inženiertehnisku zināšanu, čuja un veselā saprāta, kas kompensēts ar vienaldzību un aklu pašpārliecību. Bet fizika darbojas neatkarīgi no tā, vai mēs to gribam vai nē.

Jā, skarbi. Bet ir tāds teiciens - sargā sevi pats, tad dievs tevi sargās.
  • Ja par 83, turpinām, tad es uzksatu, ka jāapdzen ir. Par katru cenu nē, bet, līdzko tas ir droši, jā. Bieži arī vietās, kur tas varbūt nav atļauts. Mans pienākums ir rūpēties par savu un savu pasažieru drošību. Ja es redzu, ka priekšā auto "vada" cilvēks, kurš acīmredzami nespēj tikt galā ar tā vadību, tad labākais, ko es varu izdarīt, ir to apdzīt un braukt tālāk, lai kaut kādu problēmu gadījumā man nebūtu jādomā, kā savāt auto vai kurā grāvī raut, lai no tā gudrinieka izvairītos. Tā kā tā. ;) Es vispār uzskatu, ka drošāk ir braukt uz 100 - 110, bet ar normālu distanci, nekā visiem vienā grupiņā uz 90 un problēmu gadījumā uzreiz uztaisīt vilcieniņu vai ko smagāku.

    Par noteikumiem, atcērējos vienu ainu no bērnības. Vecvecākiem bija otrais Žigulis, un vecmamma vienmēr nevis normāli piesprādzējās, bet gan siksnu vienkārši pārlika pāri. Žigulī bija regulējamās siksnas. Kad deviņdesmito otrajā pusē tika iegādāts Ford Sierra, jau ar normālajām siksnām, tad to vairs tā pārlikt pāri nevarēja, jo siksna, protams, savilkās atpakaļ. Nu vecmammai nācās to pieturēt ar roku. :)) Pagāja vairāki gadi, līdz iestāstījām, ka to siksnu jau nevajag policijai, bet gan pašai.

    Tā vai citādi, bet šāda pieeja noteikumiem kaut kur lielākajā daļā ļaužu sēž. Situācija gan uzlabojas, bet pārāk lēni.
    • Es tikai domāju, ka Žigulī jau arī sava daļa taisnības bija - drošības jostu funkcija bija vairāk butaforiska, ne reāla. Piesprādzējies, bet tāpat avārījas gadījumā izlidosi pa priekšējo stiklu ar visu beņķi.
      Pārspīlēju, protams. :) Bet Sierra'i gan tās drošības jostas dzīvību arī izglābs.
Powered by Sviesta Ciba