Pilota memuāri.

mūžīgais luksofors.

mūžīgais luksofors.

Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
Tātad, stāstiņš tāds. Dzelceļniekos (domubiedru grupā) Māris nesen kā ielika bildi ar vienīgo sen nojauktajā Madonas-Lubānas dzelzceļa līnijā esošo luksoforu. Proti, nav demontēts.
Tā nu radās doma, kas šobrīd tikai peld ēterī (ēterā?) - pievilkt tam luksoforam elektrību, pašu kapitāli norestaurēt (ar visu automātikas skapi un kāpnītēm), stikliņus jaunus un vākā elektroniku, kas ik pa laikam slēgātu gaismas no sarkanās uz dzelteno, tad zaļo.

Stāv nekurienes vidū dzelceļa luksofors, sen viss aizaudzis, bet šis kā nekas nebūtu bijis - midžinās, automātikas skapis tikšķ, apkārt viss appļauts, ierīkota telšu / kempinga vietiņa. Pie luksofora piemiņas plākse (labi saskatāma no ceļa): "Vienīgais luksofors kādreizējā dz.c. līnijā Madona - Lubāna".

Daudz līdzekļu tas neprasa, toties efekts kāds. Man šobrīd šķiet, ka, ja tas viss nonāks tālāk par idejas fāzi, es piedalos. Let's see if it's possible to make this shit happen.

/UPD.

Tāds viņš izskatās šobrīd.

  • Mnu, zini, mēs neesam, bet ik pa laikam uz ielas redzu tādus, kuri apspriež pat to, par cik varētu centrāltirgū nodot plastmasas kastes. Un, zinkā, šitādu indivīdu dēļ iesaku apdomāt ideju par autentiskajām trepītēm pie luksofora.
    Bet kad vēl sanāks runāties ar dzelzceļa muzeju, ieminēšos par šo ideju, jo jā, tāds "piemineklis" būtu lielisks. Tur vispār sliedes vēl ir vai tikai luksofors palicis?
    • Nē, tas jau tas pasakainākais šādam projektam - nav ne sliežu, ne infrastruktūras, nekā, pat ne plikas naglas, kas liecinātu, ka bijis dzelzceļš. Ir tikai šis luksofors un pati stacijas ēka mazliet nostāk.

      Un par tām trepītēm un skapi es ar' sāku domāt. Tikšķoņu var nosimulēt, skapis un kāpnītes ir kā ielūgums tādiem, kuri uz ielas. Lai gan tur... a kas zina. Varbūt uz pabalstiem dzīvo.

      Tā kā luksoforam ir 4 "stobri", baigi smuki arī sanāktu (pēc leģendas): Vispirms sarkanā gaisma, tad dzeltenā, tad pašā apakšējā - zilā (cerību / manevru) un beigās - zaļā. Un to kā paskaidrojumu / leģendu pie plāksnītes klāt.

      Nākamie tādi piemērotākie ir tikai Žīguros, un nav zināms, vai pastāv vēl šobaltdien.
      • Mnu, ar secību slēgšanu jau nav problēmu. Pie tam, ja izvēlētos LEDus (kas, protams, nebūtu autentiski, bet būtu stipri ekonomiskāk) var būt visu vadību + potenciālo modemu varētu iepidžināt pašā lukturī līdz kuram jāaizvelk vien vads? Neesmu nekad šos lukturus redzējis atvērtus, nezinu cik tajos vietas.
        Ehh, bet tā no vada nomest vadu un atvilkt gan diez vai ļaus - par to noplēstu 9 ādas. Un no kaut kurienes vilkt vadu - uzreiz projekts un tā...
        --
        Bet, jā, "I'm in" ne tikai uz muldēšanu, bet uz vadību ja kaut kas notiek.
        • Pavicināju rociņas - ir aizdomas, ka tā aizmugurējā vāka daļa (kurā oriģināli nav nekā iekšā, vien patronas), ir apmēram 45 x 18 cm, uz aci. Bet es varētu arī kļūdīties. Tiklīdz būs rokā kāds reāls luksofors / tā pārpalikums, tā būs zināmi arī precīzie gabarīti un dziļums. Izskatās arī, ka laikam jau beigās jāpaliek pie LEDiem.

          Tagad ir tā, ka
          1)mēs pa visiem noprecizēsim, ko īsti gribam un varam finansiālā un tehniskā ziņā,
          2)tad laikam brauciens uz Lubānu runāties ar pašvaldību

          nu, un tad

          3)realizācija.

          Cik ātri tas viss notiks (JA notiks) - nav ne jausmas, bet tad jau redzēs.
          • OK, tad dod tik ziņu, ja vien es neesmu Šmucspainavas melnajā sarakstā.
            • :D Par ko? Par troļļošanu? PFFFFF. Kādam taču IR jānodarbojas arī ar audzināšanu. Jaunuļiem patīk muldēt par deviņiem mēmiem, pat ja paši nesaprot, kādas aplamības runā. Nu, tā.

              Parasti es uzņemos šo lomu - velku visus aiz kājas zemē konsistenti. Kādi džouli, kāda enerģija, kas-kur-kā.

              Īsāk sakot - ziņa tiks dota, kad (ja) pienāks laiks.
Powered by Sviesta Ciba