Jūtot pavasari gaisā, baiks jāsāk gatavot siltajai sezonai. Ziemā parasti tiek braukts, gāžot eļļu un sevišķi nedomājot, bet odometrs rāda, ka tuvojas jau 7tais kilometru tūkstotis un jāsāk domāt, ko dari - jāmaina pārslēdzēju trosītes, kam gali pazuduši un pašas jau sākušas spuroties, jāpaskatās, kas ar bremžu klučiem - tie vispār nevienu apkopi nav redzējuši, viens pedālis ir maķenīt nolauzts, nu, un galvenais jau drivetrain - ķēde, pakaļējie zobrati un mazie vadīklu zobratiņi.
Principā bija paredzēts pārbūvēt tūrisma/kravas režīmam - ar bagāžnieku, sānu somām pēc vajadzības un zolīdākiem dubļusargiem. Pārsvarā tas ir Ieriķi-Gulbene un Kangari-Ķeipene-Ērgļi reisiem. Bet vispār -
ES GRIBU, bļašč, BRAUKT atkal kā NORMĀLS cilvēks.
Principā bija paredzēts pārbūvēt tūrisma/kravas režīmam - ar bagāžnieku, sānu somām pēc vajadzības un zolīdākiem dubļusargiem. Pārsvarā tas ir Ieriķi-Gulbene un Kangari-Ķeipene-Ērgļi reisiem. Bet vispār -
ES GRIBU, bļašč, BRAUKT atkal kā NORMĀLS cilvēks.