Starp citu, sakarā ar Pasažieru Vilciena cūcisko rīcību, paaugstinot biļešu cenas, es šobrīd nopietni apsveru viena baika pārbūvi/upgreidu. Ideālajā variantā tas varētu būt elektro-velohibrīds ar 26" ratiem, pilnpiedziņu (!!!!) [priekšējais rats - velkošais ar elektromotoru], pilsētas/šosejas variants ar mehāniskajām disku bremzēm.. kaut kas šitāds
Bet jautājums ir fundamentāli cits - [bļ_], kurā brīdī tas beidzas?!?!! Kurā brīdī notiek šī pārslēgšanās uz progresīvākiem transporta veidiem? NAV taču nekāda 'Brīvā tirgus'!!! NAV!!! Tehnoloģijas, kurām jau aizvakar bija jābūt tirgū, līdz tam, iespējams, vispār neizlauzīsies. Es ļoti labprāt dragātu apkārt ar mazu, smuku elektrisko Opeli vai ko citu.. Bet CIK VAR CIRST!? Cik var liet, ka baterijas dārgas, neefektīvas, švakas.. Ka tūlīt, tūlīt būs.. Kaut tas pats Bedini R-charge lādētājs atrisina šīs problēmas..
[man vajag daudz molotova kokteiļu. DAUDZ! :@]
Bet jautājums ir fundamentāli cits - [bļ_], kurā brīdī tas beidzas?!?!! Kurā brīdī notiek šī pārslēgšanās uz progresīvākiem transporta veidiem? NAV taču nekāda 'Brīvā tirgus'!!! NAV!!! Tehnoloģijas, kurām jau aizvakar bija jābūt tirgū, līdz tam, iespējams, vispār neizlauzīsies. Es ļoti labprāt dragātu apkārt ar mazu, smuku elektrisko Opeli vai ko citu.. Bet CIK VAR CIRST!? Cik var liet, ka baterijas dārgas, neefektīvas, švakas.. Ka tūlīt, tūlīt būs.. Kaut tas pats Bedini R-charge lādētājs atrisina šīs problēmas..
[man vajag daudz molotova kokteiļu. DAUDZ! :@]
Bet anyway - reiz, sensenos laikos man bija autiņš. Parasts benzīna vāģītis. Pie viņa kopšanas un remontēšanas es pavadīju tik daudz stundu, ka man kopš tiem laikiem ir mūžīga alerģija pret visu, kam ir 'iekšdedzes dzinējs' un kam vajadzīgs benzīns. Bez tam - ar elektrību un elektroniku es tiešām esmu uz 'tu'. :) Patīk.