Param param, II daļa.
Tātad, pārdomas.
Pārtvaices rezultātā mēs varam iegūt viegli uzliesmojošu frakciju, kas pārtvaicējas temperatūrā 70-150C. Vienu, kas pēc blīvuma ir starp LVS normatīviem bezīnam (0.72-0.77) un dīzelim (0.82-0.84).un kuru varētu liet kā šurp, tā turp.
Iegūtais benzīns pēc blīvuma ar tanka 98to arī atbilst (0.740), bet pēc aromāta velk uz to, ka daudz vairāk aromātisko oglūdeņražu. Piesātinātie, nepiesātinātie - nav zināms. Galvenā doma tagad ir testēt, un galvenās raizes par oktānskaitli. Patiesībā vajadzētu koncentrēties uz 95tā blīvumu, kas nav zināms, jo nav vēl notestēts, un frakcijas jaukt skatoties, kā peld vai grimst densimetrs, ar plusmīnus tādu attiecību, kādu gribētos dabūt. Un tad pārtvaicēt 100ml etalona un zīmēt līknes.
Ar dīzeļfrakciju būtu jābūt vienkāršāk. Sēra saturs mūs neuztrauc un patiesībā labāk, ja tā tur ir vairāk nekā mazāk. Labāk eļļosies. Cetānskaitlis nav zināms, be atkal vecais stāsts: jo garākas ogļūdeņražu ķēdes, jo labāk, rupji rēķinot.
Dīzelim tagad interesantais moments būs tvaiku uzliesmošanas temperatūras testi, kur tīģeli silda un tvaikiem būtu jāaizdegas, kad šķ. temperatūra sasniedz ~55C.
Redzēsim, redzēsim.
Bet potenciāls milzīgs.
Pārtvaices rezultātā mēs varam iegūt viegli uzliesmojošu frakciju, kas pārtvaicējas temperatūrā 70-150C. Vienu, kas pēc blīvuma ir starp LVS normatīviem bezīnam (0.72-0.77) un dīzelim (0.82-0.84).un kuru varētu liet kā šurp, tā turp.
Iegūtais benzīns pēc blīvuma ar tanka 98to arī atbilst (0.740), bet pēc aromāta velk uz to, ka daudz vairāk aromātisko oglūdeņražu. Piesātinātie, nepiesātinātie - nav zināms. Galvenā doma tagad ir testēt, un galvenās raizes par oktānskaitli. Patiesībā vajadzētu koncentrēties uz 95tā blīvumu, kas nav zināms, jo nav vēl notestēts, un frakcijas jaukt skatoties, kā peld vai grimst densimetrs, ar plusmīnus tādu attiecību, kādu gribētos dabūt. Un tad pārtvaicēt 100ml etalona un zīmēt līknes.
Ar dīzeļfrakciju būtu jābūt vienkāršāk. Sēra saturs mūs neuztrauc un patiesībā labāk, ja tā tur ir vairāk nekā mazāk. Labāk eļļosies. Cetānskaitlis nav zināms, be atkal vecais stāsts: jo garākas ogļūdeņražu ķēdes, jo labāk, rupji rēķinot.
Dīzelim tagad interesantais moments būs tvaiku uzliesmošanas temperatūras testi, kur tīģeli silda un tvaikiem būtu jāaizdegas, kad šķ. temperatūra sasniedz ~55C.
Redzēsim, redzēsim.
Bet potenciāls milzīgs.
Kaut kāds 1/2L no katra. Pa kreisi - benzīnveidīgais, nākamais ir starpfrakcija.
Degviela, kas faktiski ir benzīna-aviācijas benzīna-petrolejas-dīzeļdegvielas frakcijas pēc vajadzības. (Mosītī šitādu var liet toč.)
Gāze, kas patiesībā līdzinās biogāzei, jo daudz metāna un sērūdeņradis (kuru var un vajag attīrīt korozīvās ietekmes dēļ). Pielietojama gāzes katlos, plītīs un, protams, autiņā.
Kokogle, kas ir koksējama, granulējama un lietojama granulu apkures katlos.
Protams, dīzeļdegvielas / petrolejas frakciju atkal var gāzt dīzeļdegvielas apkures katlā, hence, automātika un visas lauciniekiem nepieciešamās lietas. :)
Ā, un katls kurējās apmēram diennakti, pusotru, respektīvi 24-36h.
Atnāks tur visādas iestādes sākot no VID un beidzot ar VVD un izjās jūs pēc pilnas programmas, līdzko būt kaut kāds apjoms un/vai bišķi garāks skurstenis. Un kas pa to skursteni ārā nāk? :D