Pilota memuāri.

Komentāri

Поезд БЖРК. Dzelzceļa kaujas raķešu komplekss.

Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
You'll be an engineer, but you'll never be THIS good of an engineer.



No vienas puses - ārprātīgas šausmas par līdzekļiem, simtu, tūkstošu inženieru, strādnieku, konstruktoru pūliņiem masu iznīcināšanas ieroča radīšanā, kuru jeņķi esot dēvējuši par 'skalpeli' tā precizitātes dēļ, turklāt bāzētu analogajā tehnikā. Ar tiem resursiem FreeEN un alternatīvo enerģiju izpētes jomā viss būtu padarīts rīt līdz pusdienlaikam.
No otras puses - SAJŪSMA par to, kā atrisinātas inženiertehniskās problēmas!

1) Raķete neievietojas vagonā gabarītu dēļ. No problem! Pie vertikālās pacelšanas "negabarīta" detaļas sakrāmējas virsū.
2) Starta brīdī raķešdzinēja radītā vilkme rada 1.5x lielāku slodzi, nekā normatīvos paredzēts - sliedes, gulšņi un balasts neturēs slodzi. Risinājums - ar speciālu domkratu palīdzību novirzam slodzi uz blakus esošo vagonu riteņpāru asīm.
3) Raķetei paceļoties, visa izplūdes gāzu strūkla tiek virzīta tieši pretī vagonam. Risinājums - elegants, cik vien elegants tas var būt. Pie pacelšanās raķeti vispirms 'pamet' leņķī sāņus, un tikai tad ieslēdz galveno dzinēju.

aiziešu nošauties.
No:
Lietotājvārds:
Parole:
Ievadi te 'qws' (liidzeklis pret spambotiem):
Temats:
Tematā HTML ir aizliegts
  
Ziņa:

Gandrīz jau aizmirsu pateikt – šis lietotājs ir ieslēdzis IP adrešu noglabāšanu. Operatore Nr. 65.
Powered by Sviesta Ciba