|
Augusts 5., 2024
Comments:
> kāpēc lai kāds ticētu, ka pēc visiem pārdošanas sludinājumu meliem šis tik tiešām ir auto, kam “viens saimnieks – pensionārs, brauca uz dārzu”?
Nu, vispārīgi runājot, ir tāds uzskats arī, ka auto, ko brauc reizi nedēļā vai vēl retāk, būs ar vairāk problēmām, nekā tāds, ar kuru brauc katru dienu.
Īpaši tas attiecas uz auto, kurus pie mums vispār kustina tikai vasaras sezonā.
Jo pagūst ižžūt un iztvaikot dažnedažādas smērvielas un tamlīdzīgi ķiņķēziņi, kam paredzēts būt gana bieži siltumā, kad motors strādā.
Pieskatīšana is nice, bet parasti jau tā neietver līšanu motorā un visādās iekšā paslēptajās detaļās, lai tās pāreļļotu.
Bet auto pārdot ir grūti, ja grib "tirgus cenu", kura vienmēr īpašniekam šķitīs lielāka nekā pircējam. Es parasti esmu licis drusku zem ss vidējās, neatkarīgi no tā, cik labs man pašam auto ir šķitis, un ir aizgājuši tipiski nedēļas laikā. Prieks, ka tev izdevās acīmredzot pārdot par tādu, kā biji iedomājies.
| From: | alefs |
Date: | 5. Augusts 2024 - 16:20 |
---|
| | | (Link) |
|
Piekrītu, ka maz brauktai mašīnai ir savi riski, un var tik tiešām būt, ka tas ir pat sarkanais karogs, nevis pluss. Ir arī scenārijs (laikam vairāk par dīzeļiem), kur mašīnu lieto tikai īsiem pārbrauciem, kad motors nemaz nepagūst uzsilt, kā rezultātā no motoreļļas neiztvaiko kondensāts, un eļļa drīzāk kļūst nederīga, bet autobraucējs to nezina un turpina mainīt eļļu pēc standarta. |
|
|
Sviesta Ciba |