Afa Žurnāliņš - Muļķības par vulkānu

> Recent Entries
> Archive
> Friends
> User Info

April 19th, 2010


Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
11:32 am - Muļķības par vulkānu

(4 comments | Leave a comment)

Comments:


[User Picture]
From:[info]djhurio
Date:April 20th, 2010 - 05:48 pm
(Link)
Pag, bet bija taču reāls gadjiums, kad boingam atteicās visi 4 dzinēji, izlidojot cauri tādam mākonim, un lidmašīna sāka kritienu, bet tomēr izdevās piedarbināt tos dzinējus un crash nebija. Ziņās kaut ko tādu dzirdēju, gan jau referenci arī var atrast. Un man liekas, ka tas jau nav vienīgais gadījums bijis.

Nu šis ir pirmais, ko Googlē atradu: http://www.boeing.com/commercial/aeromagazine/aero_09/volcanic_story.html
Vai tad tas viss ir fufelis?

OK piekrītu, ka putekļu blīvums nav tik liels, lai noteikti notiktu bojājumi, bet ja varbūtība, ka iestāsies bojājums ir kaut vai 1%, parēķini, cik crachi būtu bijušu. Man jau liekas, ka pietiek ar to vienu neseno. Man citus vairs negribās. Īpaši, ja pats esmu lidmašīnā.

Un par smilšu vētrām nepiekrītu, jo smilšu vētras (man liekas) notiek diezgan zemu pie zemes, tādā līmenī lidmašīnas nelido. Protams nolaižas un paceļas, bet domāju, ja lidostas teritorijā ir smilšu vētra, tad visdrīzāk arī visi reisi tiek cancelēti.

Nez, es labāk braucu ar vilcienu nekā ar lidmašīnu caur tiem putekļiem.
[User Picture]
From:[info]afs
Date:April 21st, 2010 - 11:56 am
(Link)
Tie reālie gadījumi bija tad kad lidoja tieši cauri mākonim, kad salona pagaļgals neredzēja priekšgalu. Tad protams, ka kaut kas notiksies. Tad kad pilots pat metru uz priekšu neredz, zin tikai to ka izlidojot cauri atkal viss ir skaidrs. Es šādas situācijas nemaz neapskatu. Un joprojām uzskatu ka pēc 3000 km nav vairs nekāds biezais mākonis, ja vispār tur kaut kas ir.

par smilšu vētrām Ēriks stāstīja no pieredzes, jo gadu nolidoja no Austrālijas uz Apvienoto Arābu Emirātiem. Šaubos vai viņam būtu iemesls kaut ko tagad man samelot.

> Go to Top
Sviesta Ciba