.***.

Posted on 2010.01.14 at 21:17
ielādēju sev 80to dziesmu izlasi, tagad klausos un kaifoju. Sēžu viena kojās. Ārā ir tik pasakains laiks. Neatceros, kad vēl būtu redzējusi tik skaistu ziemu. Skats pa istabiņas logu mani atkal un atkal patīkami pārsteidz. Atceros melnos rudens kokus ar spilgti dzeltenajām kļavu lapām, kas izskatījās kā kokā salaidušies tauriņi. Atceros melnos, kailos mežģīņu zarus pret drēgnajām krēslas debesīm un tagad baltu baltu pasaku.

Kā es izbaudu vientulību. Kā es izbaudu ātru internetu. Esmu ielādējusi kaudzi ar filmām/disneja multeņu mapīti/seriālus un vēl un vēl.
Pabeidzu savu 6lpp garo kopīti par Umberto Eko grāmatu Kā uzrakstīt labu diplomdarbu. Šodien norunāju runu, kurā atbalstīju dzīvnieku rituālo kaušanu, jo tā ir personiskāka par šobrīd kautuvēs esošo naglas iešaušanu lopa galvā. Jebkurā gadījumā, tas būtu divkosīgi, ja nosodītu kaušanu, jo es neesmu gatava pati atteikties no gaļas ēšanas. Pēdējā laikā iegūtā informācijas gūzma gan man liek spēcīgi pārdomāt savu pozīciju.
Vēl jāpabeidz jaunā gada runa uz 2lpp, rīt eksāmens, pēc tam pie Ances. Nu kaut kā tā.

Daudz daudz mudžekļu, joprojām.
Noskatījos Vakarus Rodantē. Tik sen nebiju tā noraudājusies pie filmas.

Comments:


T.
[info]psiihe at 2010-01-14 21:42 (||||)
Pilnīgi piekrītu par rituālo kaušanu. tas, kas notiek mūsu kautuvēs ir vienkārši ārprāts. Tiek lietots elektrošoks, kam būtu jāapdullina dzīvnieks, pirms nāves, bet bieži tas netiek darīts, vai darīts nepareizos daudzumos. Tās ir šausmas. Labāk ar asu griezienu pārgriezt rīkli, kad asiņu aizplūšanas dēļ dzīvnieks sāpes nepaspēj izjust un nāve līdzinās iemigšanai. Tie, kas bļauj par rituālo kaušanu, nemaz nezina, kas notiek gaļas kombinātos. RRRR!

Un jā. Arī es nokačāju veselu kaudzi disneja multenes, tik forši. skatos Pokahontu, Alisi brīnumzemē, visu ko :)

Murr.
Lex
[info]adrastea at 2010-01-14 21:58 (||||)
mums par kaušanas tēmu šodien bija garas diskusijas skolā.
visi nobīstās izdzirdot vārdu rituālā kaušana, vēljovairāk, ja iesaistīti musulmaņi, bet realitātē viņi sava rituāla laikā aizlūdz par nokauto dzīvnieku, nevis kā lv pierasts dragā kā konveijerā nepārliecinoties par to vai dzīvnieks patiešām ir beigts. Iespējams, ka es to visu idealizēju, bet nez vai var apelēt pie dzīvnieku tiesībām, ja abos gadījumos rezultāts ir viens - dzīvnieks ir nogalināts.
T.
[info]psiihe at 2010-01-14 23:20 (||||)
Protams,ka viens. Bet tomēr uzskatu - laimīgāka govs/cūka dzīvē = tīrāka sirdsapziņa cilvēkam, kas tam dzīvi nodrošinājis un to pēcāk apēd. Nezinu, vai tas ir normāli, kā nobarojamos lopus tur. Cūkas - 70 cm plats steliņģis, ne apgriezties, neko. Vēl no pakaļas pienāk, iebāž roku pakaļā un sivēni gatavi vai nobaro. Nekad neredzot sauli vai vispār, aiz mūra sienas. Nonākam pie secinājumiem, ka labāk nodrošināt dzīvniekam pilvērtīgu dzīvi un apstākļus nav nemaz tik grūti(govis izlaist zālē, cūkas arī ārā), arī pati karbonāde varētu būt laimīgāka.
Cilvēki ir akli, vadās pēc tā, ko kāds nokliedzas.Nedomā jau par to, kādu stāstu varētu pastāstīt Jelgavas gaļas kombinātā vai Rīgas miesnieka veikalā pirkts gaļas gabals. Un tādi jau ir visi, kas ēd gaļu.

Mums arī bija, tieši tad arī dabūju savu kanibāla iesauku. Jo būtībā - cilvēks arī ir dzīvnieks, pieder pie dzīvnieku valsts, primātiem. Arī govs ir dzīvnieks. Ja es esmu gaļēdājs, kāpēc es nevaru ēst cilvēkus? labi, saprotu, savas sugas pārstāvjus parasti nēed. Bet, kāpēc, piemēram, lauva, kas apēd cilvēku ir briesmīga slepkava, bet cilvēks, kas nogalina miljoniem govju ir mūžam attaisnots?

ohh. mana mīļākā tēma.
Previous Entry  Next Entry