Comments: |
| From: | up |
Date: | February 2nd, 2013 - 10:38 pm |
---|
| | | (Link) |
|
tieši šodien par to domāju. mans sīks lasa. bet lasa totālus sūdus. grega dienasgrāmatas un tamlīdzīgi. ok, kapteiņa granta bērni un bērnu enciklopēdijas arī, bet es nevaru piespiest izlasīt to, ko uzskatu par labu esam, nu, kaut vai vecās apvāršņa sērijas. bet nu vismaz lasa....
Laikam jau esam tik tālu nonākuši, ka jāpriecājas, ka vispār lasa. Kgan, arī manā bērnībā pa visu lauku pamatskolu es ar māsu nepārspīlējot bijām vienīgās, kas lasīja vēl ko citu bez obligātās, un starp nedaudzajiem, kas ar dievu uz pusēm to obligāto tomēr pieveica.
| From: | up |
Date: | February 2nd, 2013 - 10:46 pm |
---|
| | | (Link) |
|
nu man patīk lielīties, ka 4 gadu vecumā es lasīju gan latviskii gan krieviski un 6 gadu vecumā pieveicu vējiem līdzi krievu izdevumu. kā mans vīrs ironizēja - nekur tālu tas mani aizvedis nav.
Brīnumbērns :) Kad īsti es iemācījos, pat nezinu, bet 5 gadu vecumā toč jau kādu brīdi lasīju. Krieviski gan stipri vēlāk, kr.val vispār iemācījos, kad sāku dzīvot vietā, kur krievi imejetsa.
| From: | up |
Date: | February 2nd, 2013 - 10:51 pm |
---|
| | | (Link) |
|
es dzīvoju maskavā un gāju krievu dārziņā, man nebija variantu. lukomorje varu noskaitīt no galvas joprojām.
Tur toč bez variantiem. Drošvien neaizmirstama pieredze, maskava.
| From: | up |
Date: | February 2nd, 2013 - 10:55 pm |
---|
| | | (Link) |
|
jā, kaut kā uzviļņoja, skatos bērnības bildes, ko sataisīju no diapozitīviem, prjam apraudāties
From: | (Anonymous) |
Date: | February 2nd, 2013 - 11:06 pm |
---|
| | | (Link) |
|
Es tik gribēju piebilst - nesatraucieties, lūdzu, par tādām lietām. Kas gribēs lasīt, pats atradīs ceļu kā, bet, ja negribēs, tad negribēs. Piemēram, lasīt sava prieka pēc es sāku samērā vēlu, tikai vidusskolā, bet mana mīla pret literatūru uzreiz auga astronomiskos tempos. Savukārt tagad ir tā, ka daudzi, ko zinu, ar patiku lasīja jaunulībā un tagad, stipri mazāk, bet ar mani ir tieši otrādi, tāpēc.. Man šķiet, nav svarīgi tieši kad tu sāc lasīt, bet gan tas vai tu sajūti sevī to aicinājumu.
Es nesatraucos, nav jau jēgas satraukties, tā, shēmoju tikai kā būtu, ja būtu. | |