Ceturtdiena, 29. Apr 2004, 09:34
čats - pļāpāšana (no angļu val.)

Ja jau te var iekopēt čatu, kas izveidojies iekš mIRCa, kāpēc gan lai neiekopētu fragmentu no čata, kas izveidojies iekš journāla?! :) Te lūk būs viens:

::terenc::
ANARCHY and GOD in the world

Dieus visus radiija vienaadus.

::2xt::
no gods, no masters?!
(vismaz tā ir anarhijas būtība...)

::terenc::
ne-e, ALvil. anarhijai nau buutiibas. un dieva pasaule baazeejas uz anarhijas idealogijas - vienliidziiba. paaraakums rada skaudiibu. skaudiiba rada ljaunumu. ljaunums bojaa dieva pasauli.

::2xt::
anarhija ir pret jebkāda veida autoritātēm... man Dievs ir autoritāte, līdz ar to ir neiespējami, ka es būtu anarhists. tā lūk. vienlīdzība ir demokrātijas un vēl daudz vairāk komunisma būtība, nevis anarhijas. anarhija ir visatļautība, absolūts egoisms, kas katrā izpaužas dažādi un dažādās devās, attiecīgi kopumā radot vēl lielāku nevienlīdzību, naidu un karus.

anarho žurnāla izdevēju frāze ir: "komunisms bija slikts. kapitālisms izrādījās sliktas zāles... pamēģiniet anarhiju!" (apmēram tā), bet es diezgan piekrītu šim sauklim, vienīgi nepareizs ir pēdējais vārds. tam vajadzētu manā skatījumā būt nevis "anarhiju", bet "Dievu". Dievs ir tas, kas atbrīvo no skaudības, naida, lepnuma utt utjp. Dievs ir tas, kas ir vajadzīgs, nevis panku subkultūrā nemākulīgi iedomāta paradīze, anarhija, kas tādā formā, kādā par to daudzi te sapņo, jebkurā gadījumā nav iespējama.

Ceturtdiena, 29. Apr 2004, 17:30
[info]terenc: jaa, kaapeec lai neiekopee?

ljoti viutiigi.
bet - nu man Dievs nau autoritaate, bet gan ticiiba un gariigs atbalsc. jaa, anarhija ir utopja, bet tikai shinii sabiedriibaa, kuraa ir ieaudzinaac paaraak dauc ljaunuma - 'absolūts egoisms, kas katrā izpaužas dažādi un dažādās devās, attiecīgi kopumā radot vēl lielāku nevienlīdzību, naidu un karus'. un anarhija nevar izraisiit ne karus, ne naidu, jo visi ir Vienliidziigi. bet ne shai laikaa un telpaa - sabiedriiba noliedz Dievu, tikpat kaa noliedz anarhijas sniegto briiviibu. - anarchy & God in the world.
taa ir mana atbilde uz tavu komentu.

Ceturtdiena, 29. Apr 2004, 18:49
[info]2xt: Re: jaa, kaapeec lai neiekopee?

kautkā izskatās, ka tu pielūdz anarhiju... :/ Tas Dievs, ko pielūdzu es, nepieļauj, ka tiktu pielūgti vēl kādi citi dievi (piemēram, anarhija, tavā gadījumā)... Es jau nesaku "viss. tagad tu degsi ellē", bet es iesaku tev par to padomāt, un iečekot vairāk, kas tā anarhija tāda ir, un kas ir Dievs. Un tu ļoti ātri sapratīsi, ka šīs divas ir pilnībā nesalikamas kopā lietas. Tu vari izvēlēties tikai vienu no tām.

Ceturtdiena, 29. Apr 2004, 21:35
[info]terenc

mulchiibas. es nepieluudzu anarhijau! es pienjemu taas idealogiju un man taa patiik. UN es ticu Dievam, jo ticeet nenoziimee pieluugt. manupraat, Tu Dievu jauc ar BAZNIICU. tachu bazniica man ir gariigais patveerums, kur ir mieriigi un jauki.
veelreiz saku - Dievs visus rediija vienliidziigus.
un es seu atljauju ticeet tam ko es gribu - un savienot, 2-as vienlaikus vienaadas un dazhaadas lietas.

Piektdiena, 30. Apr 2004, 09:58
[info]2xt

Tu saki, ka tici Dievam. Nešķīstie gari ar tic un baidās, bet kāda alga viņiem pienākas? Mūžīgas mokas ellē. The same for you? Kristīga ticība nav vienkārši ticēšana, ka Dievs ir, bet gan attiecības ar Viņu, un tas sevī iekļauj arī pielūgsmi. Un es nejaucu gan baznīcu ar Dievu. :)

Piektdiena, 30. Apr 2004, 12:32
[info]terenc

kas ir neschiistie gari? :DDDDDDDD
es ticu Dievam laikam ticu Dievam savaadaak. es nedalu Dievu religjijaas. vinch nau jaadala. Dievs ir viens. luugt Dievu nenoziimee iecelt vinju par autoritaati.

Piektdiena, 30. Apr 2004, 13:03
[info]2xt

Dievam pakļauties ir gan izcelt Viņu par autoritāti. Bet Dievam nepakļauties (nepaklausīt) ir nostāties pret Viņu. Ko dod tavas lūgšanas, ja tu lūdz kādam kautko, kuru tu neuzklausi un nepaklausi, kuram visdrīzāk ir pofig par tevi, ja ne pat naids...

Piektdiena, 30. Apr 2004, 13:11
[info]terenc

kaapeec tu anarhiju uztver kaa kaukaadu ljaunumu??? garaam.

Piektdiena, 30. Apr 2004, 13:13
[info]2xt

kāpēc tu neatver acis un nesaskati lietas tādas, kādas tās patiesībā ir?

Piektdiena, 30. Apr 2004, 13:28
[info]terenc

man acis jau sen valjaa. un es laikam uz lietaam skatos savaadak nekaa tu. un to daru ne tikai es. cik cilveeku, tik viedoklju.

Piektdiena, 30. Apr 2004, 13:30
[info]2xt

bet viens Dievs. un tu Viņam vai nu pakļaujies vai nē. ja jā, tad ar to tu noliedz anarhiju. ja nē, tad Dievu. Viss ir pavisam vienkārši.

Piektdiena, 30. Apr 2004, 13:43
[info]terenc

un saaxim visu no saakuma - Dievam nau jaapakljaujas! es varu buut briiva savaa ticiibaa. un buut briiva no religijaam. religijas radiija cilveeki. JEEZU noraidiija tieshi bazniica, tie tur priesteri. tachu vai kristietiiba bij pirms Jeezus? jaa, Jeezus sludinaaja Dievu - bet vinch to nedariija uzspiezhot savu viedokli ar varu un vinch netiecaas valdiit. un tad radaas kristietiiba un bazniicas? khm.. kurus atkal cilveex pakljaava seu. kas taadaa gadiijumaa ir religijas? CILVEEKs dala Dievu. taa tam nau jaabuut - jo visi ir Dieva radiibas.

Piektdiena, 30. Apr 2004, 13:53
[info]2xt

Jēzus sludināja paklausību Dievam, un Viņš pats līdz pēdējam bija paklausīgs, līdz pat nāvei. Tieši tie ēbreju priesteri bija vairāk anarhisti, kas Viņu notiesāja, NEPAKĻAUJOTIES AUTORITĀTĒM - Romas imperātoram un tiesai, kas tai laikā bija augstākā vara pār Israēlu un nepakļaujoties DIEVAM.

Piektdiena, 30. Apr 2004, 14:06
[info]terenc

haaa-haaa - anarhisti. vinji bij hirearhijas sastaavdalaj, ar varu, naudu. nnja, nepakljaujoties Dievam gan.

Piektdiena, 30. Apr 2004, 14:10
[info]2xt

Viņiem pēc likuma bija jāpakļaujas Romas Imperātoram, un Romas ieceltiem pārvaldieniekiem. bet viņi diezgan izvairījās no tā, tā bija visnotaļ anarhistiska rīcība no viņu puses. Viņi bija pakļauti Dieva likumiem, ko arī viņi neievēroja, bet cilvēkiem sprieda tiesu pa savam, reāla anarhija, rezultātā kukuļošana par grēku atlaišanu, grēku upuru nešanu un tamlīdzīgi.
Viduslaikos ar Romas katoļu baznīcu bija līdzīgi. Bet kāds bāc tur sakars ar Dievu un Kristu, un kristietību? Nekāds.

Piektdiena, 30. Apr 2004, 13:22
[info]2xt

anarhija ir visatļautība. bet visatļautība nozīmē, ka katra izturēšanās ir atkarīga tikai no viņa labās gribas... zinām jau kāda cilvēkam kā tādam ir tā labā griba... man, tev, visiem. vārdos varam tēlot, ka esam baigi labie, godīgie. Bet, ja mūs neviens nekontrolētu, un nevienam neparko nebūtu jāatskaitās, mēs uzvestos kā slepkavas maiaki... kurš kontrolētu saustarpēju līgumu nepildīšanu? tas, ar ko līgums tiek lauzts? tātad būtu pamatīgas atriebšanās akcijas, kas pāraugtu karos any way. izdzīvo spēcīgākais, primitīvā sabiedrībā TIKAI spēcīgākais. nu tad, tie, kas ir spēcīgākie visi kopā saucam: "Lai dzīvo anarhija!"

Piektdiena, 30. Apr 2004, 11:42
[info]_blink_: Re: jaa, kaapeec lai neiekopee?

nu tad paskaidro ar ko tad kristietiiba labaaka par muusulmanju ticiibu uin sveeto koraanu... un izskataas ka demokraatsikas ticiibas nau, jo ja buutu demokraatiskas tad vareetu pieluugt vairakus dievus kaa Egjiptee un Babilonijaa.

Piektdiena, 30. Apr 2004, 13:04
[info]2xt: Re: jaa, kaapeec lai neiekopee?

varēt jau var... bet kāds no tā labums? es zinu tikai vienu Dievu, kas atbild uz lūgšanām, kas dara lielas lietas, un par kuru es ticu, ka Viņš ir radījis šo pasauli, un Viņš tad arī pats to tiesās pēc SAVIEM LIKUMIEM. ;)

Piektdiena, 30. Apr 2004, 10:10
[info]2xt

"alvil daargais, es tev ieteiktu pachekot atskjiriibas starp Anarhiju un Anarhismu kaa politisko iekaartu [ja to taa var nosaukt].." - labi :)

"un jaa - Autoritaate, kura noliedz citas autoritaates ir egoistiska autoritaate, vinjai laikam ir bail zaudeet savu autoratiivo varu, ja jau neljauj tureet citas autoritaates.. " - toties tev vajadzētu pastudēt nedaudz vairāk, kas ir autoritāte un autoritārisms. ;) Ir politiska autoritāte kā karalis, prezidents ūtē, ir garīga autoritāte kā mācītājs, tad ir rolmodeļi, dažādas personas, kam gribam līdzināties, kas arī reāli ir autoritātes, man patīk H2O dziesma "role model", kurā šamie dzied, ka viņiem nav un nevajag nekādus rolmodeļus, ka viņi paši domā ar savu prātu un paši izdomā, kas ir kruta un kas nav, lielākai daļai LV punk/hc skatuves ciuvēkiem būtu noderīgi par šiem vārdiem padomāt, jo noliedzot autoritātes, paši tādi ir un paši tās noliedz citu autoritāšu, rolmodeļu (dažādu grupu) ietekmē, man tas šķiet debīli, un tad vēl ir tāda autoritāte, kā ģimenes galvas autoritāte pār dzīvesbiedru un bērniem, es tā varētu turpināt vēl ilgi. ;) Bet fiška tāda, ka nevar vienu no šīm autoritātēm identificēt kā vienu vispārēju. Savukārt Dievs sevī ietver visas no tām. Un iemesls, kāpēc Viņš negrib, lai kāds pielūgtu vēl kautko bez Viņa ir tas, ka ar tiem, kas ir Viņa sekotāji, ko Viņš sauc par saviem bērniem un draugiem, Viņam ir dziļi personiskas, var pat teikt intīmas attiecības, kādas ir starp tēvu un bērniem un pat starp vīru un sievu, tāpēc arī Bībelē tik daudz ir salīdzināts Dievs un baznīca ar vīru un sievu vai līgavaini un līgavu. Ja tu mīli kādu meiteni, tu loģiski negribēsi, ka viņa ietusētu ar kādu citu vai kaut vai iefanotu par kādu citu.

"Kas nonaaks paradiizee:
Dievticiigs un ze Dievam klausiigs galjeedaajs-maaciitaajs/diktators/politikjis/mednieks/utt.. vai taads, kursh paliidz citiem un atsakas no jebkaadaam slepkaviibaam, bet netic dievam.." - tas, kurš būs bez grēka (nav atšķirības vai grēks ir liels vai mazs, ja runa ir par nonākšanu debesīs, ar jebkura izmēra grēku tur nonākt nav iespējams)! ;)

"aa un jaa - nesaprotu, kapeec toreiz ejot garaam man, tu ar kastic`u tik ljoti traki blenzaat.. neesat redzeejushi cilveeku uzvalkaa vai ? huhu.." - diemžēl nezinu, kas tu esi, un neatminos, ka par kādu uzvalkā būtu baigi brīnījies, visdrīzāk es tevi vienkārši nepamanīju, bet tev likās, ka es uz tevi baigi skatos. :)



Ceturtdiena, 29. Apr 2004, 20:29
[info]freedom

Anarhisms un dievs(JAA AR MAZO BURTU) tieshaam ir 2 kopaa nesaliekamas lietas.

Ceturtdiena, 29. Apr 2004, 21:38
[info]terenc

stereotips. VISU VAR! skatiit ieprieksh [manis] raxtiito

Piektdiena, 30. Apr 2004, 13:25
[info]2xt

nevar salikt kopā visatļautību ar pamatīgu ētikas, vēl vairāk, konkrētu likumu kodeksu (baušļiem), tātad arī Dievu (vismaz tādu Dievu, kāds tas ir kristietības un izpratnē).

Piektdiena, 30. Apr 2004, 10:13
[info]2xt

nu, ja dievs tiek raxtīts ar mazo burtu, tad gan ir saliekamas šīs divas lietas kopā, jo visi kautko pielūdz vai nu tas būtu Dievs vai cigaretes, vai sava taisnība, vai atzinība citu cilvēku priekšā, vai nauda, vara, vai varbūt kāda konkrēta lēdija vai vīrišķis, bet visi kautko pielūdz, tātad visiem ir kādi dievi. ja tas neiet kopā ar anarhiju, tad anarhija neiet kopā nearvienu pašu personu uz pasaules.

bet, ja Dievu raxtam ar lielu burtiņu, tad gan jāatzīst, ka tiešām šīs divas lietas nelīmējas necik kopā.

Ceturtdiena, 29. Apr 2004, 20:40
[info]freedom

un anarhija nav panku ideologijaa sadomaata huinja :D
(lielaakaa dalja uuber-panku aadas jakaas ar (A) uzshuvi nemaz nesaprot, ko tas iisti tas (A) noziimee. tas ir kaa stils. stulbs stils.)
idejas par briivu pasauli pastaaveeja jau sen pirms elektriskaas gjitaaras izgudroshanas.
un anarhistiskas civilizaacijas ir pastaaveejushas tuukstoshiem gadu un pat muusdienaas pastaav komuunas, kur visi dziivo laimiigi(atskjiriibaa no kapiishu kontrolzonaam, kur laimiigi dziivo tikai bagaatie)
un organizeetaas religjijas ir domaatas vaajiem cilveekiem - taadiem, kas pashi neprot par sevi pastaaveet un domaat pashi, un taadi arii biezhivien dara daudzko stulbu, aizbildinoties ar "ganjau dievs piedos, bubu" un "taa ir dieva griba"

un kristietiiba jau nu toch nav vienliidziiba.
(A)narchy is (E)quality

Ceturtdiena, 29. Apr 2004, 21:48
[info]terenc

hmmm, kristietiiba... bet ja bez religijaam, bet tikai ar Dievu, kaa visa dziivaa radiitaaju? religijas Dievu dala - apliecinot kultuuras, radot nesaskanjas..pat karus. bezjeegaa stulbi, ne? anarhija no taa var atbriivot. taa pat kaa Dievs.

Piektdiena, 30. Apr 2004, 10:17
[info]2xt

anarhija kādu no kautkā atbrīvo? :) nu varbūt to smadzenēm. :D un vēl no materiālām vērtībām, jo lai būtu absolūta vienlīdzība, nevienam nevar nekas piederēt, līdzīgi kā komunismā, bet vēl lielākā pakāpē, tāka, varat doties dzīvot alās! ak nē, alās nevar, jo tad jūs sāksiet uzskatīt, ka jums pieder tās alas, bet atradīsies kādi, kam nepietiks alu, būs atkal nevienlīdzība, dzīvojiet nekur, ģērbjiet mugurā neko, ēdiet neko, tad būs pirmatnējā kopiena, tad būs anarhija. pizģets, kāda brīvība! :D

Piektdiena, 30. Apr 2004, 12:40
[info]terenc

ak tad Dievs dod teu materiaalos labumus????
man Vinch dod tikai gariigos.
un anarchy teu neliek dziivot alaas, bet gan nedziivot pakljaujoties kapitaalistu varai. TAA ATBRIIVO NO VISSMIRDIIGAAKAAS LIETAS - NAUDAS-VARAS.

Piektdiena, 30. Apr 2004, 13:05
[info]2xt

es neteicu neviena vārda par to, ko dod Dievs, es tikai teicu par to, kāda ir tā brīvība, ko dod anarhija.

Piektdiena, 30. Apr 2004, 10:15
[info]2xt

pilnīgi un absolūti piekrītu. ;)

Ceturtdiena, 29. Apr 2004, 21:52
[info]terenc

geneaals jautaajumz :)))
gudri esam mees visi. katrs pa savam.

Piektdiena, 30. Apr 2004, 00:00
[info]f8

es neesmu gudrs...

Piektdiena, 30. Apr 2004, 10:18
[info]2xt

es arī nē

Piektdiena, 30. Apr 2004, 12:41
[info]terenc

nu tad mees nevienc neesam gudri.
un NEESAM jau arii.

Piektdiena, 30. Apr 2004, 10:18
[info]2xt

"tiko pabijis tur augshaa ?" - kādā sakarā?

Piektdiena, 30. Apr 2004, 19:06
(Anonymous): simbols

(A) radaas nevis anarchy is order bet no aizlieguma ziimes (tjip piemeeram ciga un sarkanaa aplii un nosviitrota) un alfa un omega burtiem .. visu savienojot kopaa sanaak (A)...

Sestdiena, 1. Maijs 2004, 03:28
[info]kamieliic

njaa jums nu gan garaa diskusiija paveersaas :) eu F6, jeb kaadsa Tev niks bija... nezinu kas Tu buutu.. neesmu speciali blenzis uz Tevi tas jau nekas ka cilveeks uzvalkaa tas normali ....

un debesu valstibu iemantos neviss tie kas censhaas labu dariit tikai, bet gan tie kam ir reaalas un patiesas attieciibas ar DIEVU un pienjeemushi un apzinushies ka Jeezus ir vieniigais Glaabeejs visaa pasauleee... nejau maaciitaji ir tie kas iemantos debesu valstibu bet ik viens kas tic un pienjem Jeezu Kristu par savu glaabeju...

autoritaates var buut dazhaadas... nu gan muuzikaaa gan kur citur... tachu ir kaada autoritaate KAS NEKAD NEKRIIT UN TAS IR DIEVS.... Jeezus piedaavaa mums briivibu un to var izbaudiit ja mees pienjemam un dzenamies peec Dieva... tas jau isteniibaa mistiski skan... to var tikai piedziivot.... tas kas nav piedziivojis patiesi Dievu un patiesu Dieva prieka nevar neko teikt un spriest... ja cilveks nav piedzivojis ko noziimee paziit Dievu vinjiem liekaas taas lietas bezsakariigas un mistiskas... tachu es dzivojot ar Dievu neesmu neko zaudejis... bet gan tiesham guvis garigu atbalstu un arii materialu atbalstu... jo zinu ka Dievs par mani gaada un ruupeejaas...

un man Jeezus ir autoritaate kas nekad nekriit....

Sestdiena, 1. Maijs 2004, 03:41
[info]kamieliic: par anarhiju vai tas labi vai slikti

nu runajot par anarhiju vai tas ir kristigi vai nee... nu man pofig jo neesmu iedziljinajies tajaa....
prieksh kam man iedziljinaties kas isti ir anarhija un kas es dzivoju brivu dziivi, jo Kristus ir par briivibu...

es te saku Dievs dara briinumus es piedzivoju baigo Dieva prieku un mieru un man ir jautri un forshi esmu laimigs ik dienas..... un saku ka neviens jau mani nesaprot ja nav piedziivojis patieso Dievu... bet kaa tad piedziivot???
vienkarshi Dievs saka tici man pilniibaa vai netici nemaz, esi karsts vai auksts....

mateja evengeliijaa 22 nodalja
36 "Mācītāj, kurš ir augstākais bauslis bauslībā?"
37 Bet Jēzus tam sacīja: "Tev būs Dievu, savu Kungu, mīlēt no visas sirds un no visas dvēseles, un no visa sava prāta.
38 Šis ir augstākais un pirmais bauslis.
39 Otrs tam līdzīgs ir: tev būs savu tuvāku mīlēt kā sevi pašu.
40 Šinīs abos baušļos ir saņemta kopā visa bauslība un pravieši."

citiem vardiem sakot ar visu ko mees daram mums pienaakaas miileet un miileet un miileet DIEVU! tas nav svetdienaas mili Dievu pirmdienaas miili ko citu... un ja mees miilam Dievu tad arii speejam miileet citus draugus ienaidniekus un kaiminjus uz citus....

njaa ko es staastu... kristietiiba nav nekaada relighija un kaa jau terenc teica DIEVS NAV DALIITS RELIGHIIJAAS....
tachu lai paziitu Dievu nevaiga kljuut baig gudram... bet vienkarshi atdoties pilniibaa Dievam briivaa kritienaa un ljauties iet kur Vinjsh vadiis....

turiet galvenais milestiibu savaa starpaa un respektejiet un miiliet savus tuvakos draugus un visus citus...

Sestdiena, 1. Maijs 2004, 03:48
[info]kamieliic

Taa arii neatbildeju isti iepriekshejaa par anarhiju....
vienkarshi ir nakc..... nez ko teikt.....

tachu DIEVS IR LABS VIENMEER.... noverteejiet To noveelu to arii jums katram piedziivot un stastiet citiem....

noveelu mīlet no visas sirds un no visas dvēseles, un no visa sava prāta DIEVU un dzities peec debesu valstibas tad parejaas lietas tiks piemestas.

un katrs var pats izveeleeties kam ticeet un kam nee. Dievs nav kaut taads ko butu jauzspiezh... tachu gribaas lai ik viens saprastu to ka ar Dievu kopaa ir labi un superiigi un ka Vinjsh vienigais var nest glabshanu... tachu pienjemt katrs to var pats no savas izveles....

Tachu neviens cits kaa tikai Jeezus speetu Tevi dziedinaat un patiesi mierinaat!

Sestdiena, 1. Maijs 2004, 03:56
[info]kamieliic: WO VISI PRETSPARNIEKI IR POZERI :DD

njaa anarhija vispaar isteniiba ir nezheeliigs bezsakars :DDD

tikai vienmeer es pret anarhiju esmu bijis vienaldziigs... laikam jau pats savaa zinjaa esmu liels anarhists un netaisos pakljauties kaut kadam vilnim un iefanot ar visiem kopaa par anarhiju un popularizeet to un lasiit kaut kaadus debilus anarho ziines.... prieksh kam tas vajadziigs?? man liekaas it iipashi tie pretsparnieki ir pozeri :DD un tamliidziigie... nu kaada jeega iefanot par to anarhismu un tureet baigo autoritati sev anarhismu man liekaas iisti anarhisti "piedraazh" visus anarho ziines. un kaut kaadu anrho ideologhiju... nu vienkaarshi vinjiem ir daudz lielaaks pofigs nekaa dazhiem labiem anarho pozeriem!


Sestdiena, 1. Maijs 2004, 11:49
[info]2xt: Re: WO VISI PRETSPARNIEKI IR POZERI :DD

jā, bet tu nepiedrāz Dievu, bet turi sev par lielāko autoritāti. tāka nekāds anarhists no tevis īsti nesanāk. ;) bet man prieks, ka tā.

Svētdiena, 2. Maijs 2004, 00:27
[info]kamieliic: Re: WO VISI PRETSPARNIEKI IR POZERI :DD

nu bet es piedraazhu anarhiju :)

Svētdiena, 2. Maijs 2004, 00:38
[info]illegal: Re: WO VISI PRETSPARNIEKI IR POZERI :DD

a es esmu par dziivi ar mazliet anarhistiskaam ieziimeem.
ja vien taa neapdraud manu gariigo poziiciju.

Pirmdiena, 3. Maijs 2004, 13:54
[info]2xt: Re: WO VISI PRETSPARNIEKI IR POZERI :DD

gluži tāpat kā es ;)

Svētdiena, 2. Maijs 2004, 11:06
[info]f8

arii tev iesaku paskatiities, kas ir anarhija un anarhisms...

Sestdiena, 1. Maijs 2004, 13:13
[info]terenc: ...

bet manuprāt, anarhisc ir katrs, kas ir brīvs savās domās, nepakļaujoties garlaicīgajai dzīves rutīnai un tagadējā sabiedrībā pieņemtajiem likumiem un principiem...(un runa neiet par radikāliem anarhistiem, kas propagandē utopiskas idejas) tikai šoreiz jēdziens anarhija tika pārvērsc kā kaukas ļauns un briesmīgs.
nnja, varbūt anrh noliedz autoritātes, bet manā skatījumā Dievs un Jēzus ir Ticība, Mīlestība, liels garīgs atbalsc un man grūti pielīdzināt to autoritātei.. varbūt arī tāpēc saskatīju līdzību ar anarhiju [vienlīdzība, brīvība], bet attiecības ar Dievu ir ļoti individuālas. tā pat kā katra cilvēka viedokļi ir individ., līdz ar to bieži kad nesakritīs.

vai nebūtu laiks pielikt šim bezedzīgajam strīdam mazu punktiņu?

Svētdiena, 2. Maijs 2004, 00:33
[info]kamieliic: Re: ...

stridiem jau vienmeeer japielieek punktinjsh...un striidi ir slikta un stulpa lieta ... nedod nekaadu labumu manu praat...
un tieshi taa Jeezus un Dievs ir milestiiiba...
par autoritaati runaajot... atkal rodaas jautaajums ko katrs uzkata ko nozimee tieshi autoritaate ... un savaa zinjaa katrs ir kaads anarhists tam es arii piekriitu ( protams rodaas ko katrs uzskata kas un kaads ir anarhists )

Bet Dievs ir Milestiiba. un ees jau uzskatu Jeezu kaa savu draugu kas mani neatstaaj.

Pirmdiena, 3. Maijs 2004, 13:56
[info]2xt: Re: ...

draugs. bet arī kungs. to nedrīkst aizmirst. ;)

Svētdiena, 2. Maijs 2004, 00:47
[info]kamieliic: Re: ...

nu jaa un jebkuraa katraa gadijumaa Jezus ir naacis lai dariitu muus brivus!

Pirmdiena, 3. Maijs 2004, 13:56
[info]2xt: Re: ...

brīvus no grēga, bet atkarīgus no Dieva. ;O)

Pirmdiena, 3. Maijs 2004, 20:03
[info]kamieliic: Re: ...

no greka atkariigam buut ir savadaak nekaa atkarigam no Dieva... tas nav salidzinaami....
Bet Dievs grib lai mees esam brivi no citaam lietaam... un piepildiitri ar Vinju... neviss piepildam tukshumu ar citaam lietaam ... kaut vai arii velme nopelniit naudu un dzities peec pikja.... DIevs jau nesaka ka pikjis ir slikc... bet nu jaa nevar dzities vienlaiciigi peec pikja un peec DIEVA... DIEVS SAKA DZENETIES PEEC DIEVA VALSTIBAS VISPIRMS UN TAD PAREJAAS LIETAS TIKS PIEMETSAS... citiem vardiem sakot DIevs muus dara briivus no velmes stresot un uztraukties...
Dievs grib lai mees visu dzivi ieliekam Vinja rokaa...un nezudamies par lietaam kas apkaart...

taadu brivibu ko Dievs dod nedod neviens...
taadu laimi kaadu guust no atkariibas kas ir Dievaa nedod neviena atkariiba...

biezhimees negustam to ko DIevs veelaas lai mees gustam... negustam mieru un prieku un visas parejaas lietas... jo uztraucamies par citaam lietaam vairaak nekaa uztivamies uz DIEVU.... es pat noskatos uz kristiehsiem kas iefano tik ljoti par hoheju un deg par to... bet jaa taa dzitos peec DIEVA un DEGTU butu pilnigi cita dziive.

Dievs saka dzenaties peec Dieva valstibas tad visas parejaas lietas tiks piemestas... tas nav jox... taa nav varbuutiiba... bet taa ir realitaate kuru var piedziivot tikai tad kad dzenaas peec Dieva...
un dzities noziimee tas ka mees skrienam un dzenoties peec vienas lietas mees nevar dziities peec otras...

mateja 6.
24 Neviens nevar kalpot diviem kungiem: vai viņš vienu ienīdīs un otru mīlēs, jeb viņš vienam pieķersies un otru atmetīs. Jūs nevarat kalpot Dievam un mantai.
25 Tāpēc Es jums saku: nezūdaities savas dzīvības dēļ, ko ēdīsit un ko dzersit, ne arī savas miesas dēļ, ar ko ģērbsities. Vai dzīvība nav labāka nekā barība? Un vai miesa nav labāka nekā drēbes?
26 Skataities uz putniem gaisā: ne tie sēj, ne tie pļauj, ne tie sakrāj šķūņos, un jūsu Debesu Tēvs tos baro. Vai tad jūs neesat daudz labāki nekā viņi?
27 Kurš jūsu starpā var ar zūdīšanos savam mūžam pielikt kaut vienu olekti?
28 Un kāpēc jūs zūdāties apģērba dēļ? Mācaities no puķēm laukā, kā tās aug: ne tās strādā, ne tās vērpj,
29 tomēr Es jums saku: ir Salamans visā savā godībā nav tā bijis apģērbts kā viena no tām.
30 Ja tad Dievs zāli laukā, kas šodien stāv un rīt tiek iemesta krāsnī, tā ģērbj, vai tad ne daudz vairāk jūs, jūs mazticīgie?
31 Tāpēc jums nebūs zūdīties un sacīt: ko ēdīsim, vai: ko dzersim, vai: ar ko ģērbsimies?
32 Jo pēc visa tā pagāni dzenas; jo jūsu Debesu Tēvs zina, ka jums visa tā vajag.
33 Bet dzenieties papriekš pēc Dieva valstības un pēc Viņa taisnības, tad jums visas šīs lietas taps piemestas.
34 Tāpēc nezūdaities nākamā rīta dēļ, jo rītdiena pati par sevi zūdīsies. Ikvienai dienai pietiek pašai savu bēdu.



es domaju DIevs velaas lai mees dzivojam shajaa briviibaa lai mees neuztraucamies un neezudamies par lietaam ko eedisim un kaa izdzzvosim... bet dzenamies peec DIeva valstiibas...
taas divas nevar apvienot

24 Neviens nevar kalpot diviem kungiem: vai viņš vienu ienīdīs un otru mīlēs, jeb viņš vienam pieķersies un otru atmetīs. Jūs nevarat kalpot Dievam un mantai.

neviens nevar dzities peec DIeva un peec mantas... vai nu viens vai otrs...

bet DIevs apsola ka parejaas lietas tiks piemestas... un biehzi kristiehsiem ir problemas ar to ka vinji nevar buut dziivaas attieciibaas ar DIEVU vinji ir nomaakti jo vinji uztraucaas kaa izdziivos... uztraucaas par naudu kur varbuut pat ir pa papilnam... uztraucaas kaa sasniegs izveidos dziives karjeru... un tie cilveeki nevar izdzivot pilniibaa Dievu... Dievs saka
24 Neviens nevar kalpot diviem kungiem: vai viņš vienu ienīdīs un otru mīlēs, jeb viņš vienam pieķersies un otru atmetīs. Jūs nevarat kalpot Dievam un mantai.

un DIevs apsola
33 Bet dzenieties papriekš pēc Dieva valstības un pēc Viņa taisnības, tad jums visas šīs lietas taps piemestas.

tas tiesa parejaas lietas tiks pieliktas... un labaak nekaa mees pashi butu domaajushi! <><

biezhi utraukumi par nieciigaam lietaam mums aizbaazh acis un muus pashi neredzam vairs to kur var prieku guut... un sakam domaat tikai par savu labumu un uztraucamies utt... DIEVS VELAAS LAI DZIVOJAM BRIIVI!


Pirmdiena, 3. Maijs 2004, 23:09
[info]2xt: Re: ...

tieši tā! ;)

Pirmdiena, 3. Maijs 2004, 17:29
(Anonymous)

super: bet manuprāt, anarhisc ir katrs, kas ir brīvs savās domās, nepakļaujoties garlaicīgajai dzīves rutīnai un tagadējā sabiedrībā pieņemtajiem likumiem un principiem...

vai tad tik gruuti paskatiities vaardniicaa ko IISI noziimee anarhisms, nevis te kjert visu ko tev pasniedz pretsparaa kaa anarhismu? briivs savaas domaas es esmu bez anarhisma un man ir labi. ja kaads teiks ka es neesmu, tad lai paskataas pats uz sevi un uzdod to pashu jautaajumu pats sev - vai tu esi briivs domaas??
un ja jau tu nepakljaujies sabiedriibaa pienjemtajiem likumiem tad ej uz ielas un noliec taas viduu kluci. koa vari? taa nepakljaushanaas likumiem un principiem man liekas ir tukshu salmu kulshana.
un peedeejais - anarhisms un Dievs NAV SAISTAAMAS LIETAS, jo kaa jau mineeja Alvils tad anarhija ir PRET autoritaateem, bet Dievs IR autoritaate ticiigajiem cilveekiem. nu tad izsecini pats.

visu cienju!
-h

Pirmdiena, 3. Maijs 2004, 17:31
(Anonymous)

kljuudas labojums: nevis IISI, bet gan IISTI !
paldies!

-h

Pirmdiena, 3. Maijs 2004, 23:11
[info]2xt

un jā, tas par tām autoritātēm ir tikai vienos no vēl daudziem citiem iemesliem, kāpēc kristietis nevar būt anarhists, jo kristīgs cilvēks un anarhists ir tituli, kas tiešām nav iespējami vienam cilvēkam vienlaicīgi eksistējam.