Marts 1., 2022

Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
10:13
Šo mēģināju darīt decembrī - nesanāca. Mēģināju janvārī - nesanāca. Fevrālis kaut cik sanāca, tikai 1. un 2. ne.

1 -

2 -

3 - Iekurinu krāsni un plīti, ienesu malku. Braucam Rīga. Ievedu Inesi dziedāšanā un braucu uz Zelleni. Tur uztaisu Marijas raideri. Braucu savākt Inesi. Sapulce. Kkāda drusku murgaina. Saliekam bāru, jo šodien pirktā izrāde. Salieku visu izrādei. Nokasām drausmīgo ļozenes strīpu kas mani hauntoja jau kkādu gadu. Izrāde (Ciešamā kārta) forši, daudz foršāk kā vakar. Pēc izrādes nav viesu ballīte, līdz ar to visai laicīgi pārbūve, kas diezgan ātri un mierīgi arī izdarās. Kkāds bariņš pasēžam kādu brīdi. Ejam braukt prom - vētra nolauzus eglei zaru un izpisusi mondiņa aizmugures stiklu - pirmo reizi mūžā manai mašīnai ir izdauzīts stikls. Muķījam kkādu plēves uzparikti lai aiztaisītu to caurumu līdz uzmuķījam. Braucam mājās. Mājās nodrošinu visu to stikla/plēves caurumu lai nesnieg sniegs iekšā. Fakbļe

4 - Eju uz studiju taisīt Reiņa dziesmu. Studijā auksti. Sen nav būts. Kurinu un bakstu dziesmu. Pabakstu līdz Inese taisa ēst - nereāli labs terijaki ēdiens. Drusku jāatvelk elpa un jābrauc uz kalnu. Pēc prognozēm potenciāli pēdējais slēpojiens šogad. Tukšs kalns, foršs mīnuss, bet ir kkāds debils vējš. Man nav tumšā laika brilles, braucu ar savām tumšajām. Kopumā baigi kruti. Dabūju kkādu lielāku atslābumu un sajūtu kā braucu kkā brīvāk kā agrāk. Iet ātrāk arī. Vienā brīdī no tā vēja liekas ka pārsprāgs galva. Inesei arī, izlemjam mest mieru. Mājās gribu skatīties Power of the Dog, bet nav spēka. Skatamies vecus rikus un mortijus un kkādus jūtūbus (ir jauns Jay Foreman par London bridge).

5 - back to Reiņa dziesma. Šodien laikam baptistiem dievkalpojums. Pie manis ieklīst samulsis onkulis, skatās apkārt. Prasu vai varu kā palīdzēt, viņš saka, ka nē nē, te laikam kkāds remonts tagad notiek. Es tā - ?. Aizeju mājās iekurināt krāsni, izdzert kafiju un nopūst plīts katlu. Atpakaļ uz studžu. Bakstu bakstu līdz Inese sauc ēst - šodien abnormāli garšīgs ramen ar rīsiem, vnk nereāli. Paēdam un laižam uz Cēsīm, uz Šūberta un Mālera 4ajām simfonijām. Šūberts nutā, bet Mālers gan bija baigi baigi skaisti. Ļoti priecājos, ka atnācām.

6 - Principā visu dienu esmu studijā. Izdaru Reiņa dziesmu, nekam citam nepaspēju pieķerties. Atnāku mājās pilnīgi beigts. Noskatāmies Power of the dog. Inesei tas izraisa pilnīgu sabrukumu. Skatāmies visādus kaķu video lai viņa varētu atjēgties.

7 - No rīta Inesei turpinās sabrukums. Pasēžu, parunājam. Koridorī nomainu lampu no veca trasha uz svaigu Ikea Hektar. Aizbraucu uz veici. Atpakaļ studija. Piečiņīju Reiņa dziesmu, uztaisu Kroņa kantrī - pats esmu šokā par to cik ļoti LR2 kantrī sanācis. Nezināju, ka manī ir kaut kas tāds. Nomainu beigas Džomolungmai. Visu izrenderēju ar un bez vokāliem un uploadoju draivā lai aktieri var sākt kačāt dziedāšanu. Šausmīgs besis. Acis kubā un ausis šausmīgi piekusušas. Atnāku mājās, palasu Acid for the Children un liekos uz auss.

8 - Aizbraucu pēc ūdens. Uzzīmēju Inesei zīmējumu "Lācītis ālinģī". Eju uz studžu un taisu Šlāpina dziesmu. Pēc pāris stundām atnāku atpakaļ jo mums ir sarunāts aizbraukt un ielīst ālinģī. Es sacepos, ka I grib arī iet apkārt Niedrājam. Mani nervi kopumā ir visai uzvilkti jo darbu apjoms ir drausmīgs un laika resurss ierobežots. Tad I sacepas par to, ka es sacepos un viņai neko vairs nevajag - kopumā Inesei pašlaik ir diezgan brutāla depresijas epizode. Beigu beigās es pierunāju viņu iet apkārt Niedrājam. Bet ir negaidīti forši. Nebiju pamanījis cik ļoti man pietrūkst būt ārā. Ielienam ālinģī, mājās iedzeram kafiju un back to studio. Kkur tam visam pa vidu, iespējams, no rīta pamanos izlasīt Acid for the Children - Flea memuārus. Man kkā neiet ar to Šlāpinu. Kko tur līdz vakaram uzmocu un eju mājās. Pēdējās dienas Riksis ir kkāds sasirdzis. Neko neēd, nekur neiet, tikai guļ istabā visu dienu. Noskatāmies Tinder Swindler.

9 - Šodien muzons nebūs vai būs maz - jāved Riksis pie daktera un jāved Mondiņš uz servisu Valmierā nomainīt to nelaimīgo aizmugures stiklu. No rīta bez problēmām piešķiļu Mondiņu. Vedu Riksi pie daktera, Riksītis sabijies, dakters ielaiž sistēmu un iedod antibiotikas. Laižam uz Niedrāju. Apkārt neejam, vnk ielienam ālinģī, ir kjūt. Uzēdam to cūku pupu ēdienu, ko ēda arī senajā ēģiptē, bet kam visu laiku aizmirstu nosaukumu. Man patīk. Laižu uz Valmieru. Atstāju Mondiņu servisā. Tālāk klīstu pa Valmieru un man ir online terapijas sesija. Kkā diezgan kruti to darīt staigājoties. Pēc tam eju uz Tērbatu dzert kafiju un drusku strādāt un tad zvana serviss, ka logs gatavs. Tad rimī un omniva un mājas. Aizeju vēl drusciņ uz studiju, aizsūtu padarīto Paulai un Ancei un eju mājās. Noskatāmies pēdējo Afterlife sēriju (neesmu joprojām sapratis kādēļ bija vajadzīga 3. sezona). Ar to ir par īsu, noskatāmies arī 14 Peaks.

10 - Paula un Ance neko neatbild, esmu vieglā izmisumā par to Šlāpinu, es nesaprotu virzienu ko man ar viņu darīt. Esmu visstulbākajā pozīcijā kādā vien var būt rakstot mūziku - man tur viss patīk, bet kkādā fundamentālā līmenī tur kaut kas galīgi nav. Jau 11os esmu studžā. Turpinu darīt kkādā virzienā x. Ap 2iem aizeju mājās iekurināt krāsni un iedzert kafiju un atpakaļ. Kkad dienas gaitā Inese sāk tincināt par manu darba algu, kas nesen ienāca, bet bija kkāda jocīgi maza, man likās ka kāds kko sajaucis un man nebija arī baigi laika iedziļināties. Viņa uzož, ka man ir samazināta alga par gandrīz 300 eur un neviens nav mani brīdinājis par to ka tā būs. Turpinu darīt muzonu, bet nu jau ar kkādu šķērmumu iekšā. Kko uzdaru. Aizsūtu. Paulai nepatīk. Uzdiršu A, ka kamon, es būtu gribējis to algas faktu zināt un izdarīt kkādas izvēles. Viņa atbild, ka devusi man pārčekot kopējo gada tāmi - tāmes tehnisko daļu sastādu es, tāpēc man ir viņa jāpārčeko, bet ne jau savas algas kontekstā, vismaz nekad man tas nav bijis jādara. Es pat neiedomājos paskatīties algu sadaļu un pat ja būtu iedomājies, tur tāpat ir abstrakti skaitļi pirms nodokļiem, kurus es tiešām nepārzinu. + viņa atbild, ka pats parakstīju līgumu - tas pats - es A esmu vienmēr uzticējies un man likās, ka naudas lietas mēs organizējam superlegit un uzmanīgi un vienmēr izrunājam kkādas diskrētākas situācijas, jo man bija radusies sajūta, ka šis viss ir kkas drusku vairāk par naudu, tāpēc eksistē kkāda neverbāla vienošanās, ka naudu organizējam superuzmanīgi lai tā nepiš attiecības. Sāp sirds, jūtos kkā piedirsts. Rodas variants pamest Kvfr - tādā veidā es kā bezdarbnieks pelnītu vairāk. Ar iepriekšējo algu jau bija gandrīz nereāli izdzīvot, ar tagadējo ir vispār liela liela žopa. Rīt un parīt Rīga.

11 - No rīta kko dīdos pa māju, negribas iet uz studiju. Vispār iekšā kkāds pretīgums. Kko abi kūkojam pa māju. Pusdivos braucam rīgā. Jābūvē BŽS, tā arī paiet tā diena. Būvējam līdz kādiem deviņiem. Savācu Inesi no Pils. Pilī daudz pazīstamo. Laikam pietrūkst būt bārā. Country roads take me home.

12 - BŽS izrādes (2 gab), pirmā jau 12os. Agri kustamies ārā. Pa ceļam foršs Huberman lab par rotaļāšanos. Arvien vairāk nobriestu, ka jāiet prom no Kvfr. Kkā jūtos tai domai mīļi pieķēries. Sadaram pēdējās lietas BŽS un gaidām skatītājus. Man izrāde nav jāspēlē, tāpēc izrādes laikā aizeju Inesei līdzi uz Āģi, nopērku ēst. Zellenē apēdam. Beidzas izrāde. Kko tur piečiņīju un kko čakarējamies ar glowsticku šķidrumu un sākas nākamā izrāde. Pēc izrādes jānovāc skatuve un jāuzliek mēģis. Nobūves laikā izstāstu Nikolai, ka iešu prom, viņa sabēdājas. Ap pusešiem kustam ārā. Inese grib hesi, ko arī dabūjam. Mēģinu klausīties Jungian life, bet nespēju uztvert neko. Es gribu prom no Kvfr. Mājās noskatāmies vampīru seriku un Gilded age sērijas.

13 - Uzrakstu atlūgumu. Aizbraucu pēc ūdens. Jocīga sajūta iekšā. Ļoti ļoti bēdīgi. Neko negribas. Uzrakstu epastu par to ka aizeju un apstākļus kāpēc to daru un kā vispār par šo visu jūtos. Aizbraucam apiet ap Niedrāju. Kamēr ejam, sāk rakstīt A un kko diršamies par to kā kurš jūtas. Ālinģis foršs. Inese uztaisa episku zupu. Eju uz studžu taisīt Ojāru Vē. Kko izdomāju, vēl nomainu bītu Cilvēks var visu. Kopumā jūtu, ka radošais muskulis ir izžmiegts līdz pēdējam. Ojārs Vē ir piektā dziesma pēc kārtas, ko esmu uztaisījis pēdējo 2 nedēļu laikā. Nu viņš gan ir tiktikko izdomāts, rīt jātaisa aranžija. Aizsūtu Kronim, Kronim patīk. Sazvanos ar Jāni par to darba situāciju. Technicians who leaves Kvfr strong together. Vakarā skatāmies Young Sheldon, kam izrādās ir daudz neredzētas sērijas.

14 - Sapulce par manu atlūgumu. Negribu nevienu vazāt pa dubļiem, negribu nekādu morbid vaibu. Izstāstu kā ir un netaisu nekādu drāmu, viss mierīgi. Tas varēja notikt daudz psihopātiskāk. Eju uz studiju aranžēt to Ojāru. Vispār nav iekšā. Nespēju neko izdomāt. Kko tur čakarējos. Aizeju mājās iekurināt krāsni un iedzert kafiju. Pa to laiku atbrauc Inese un aizlaižam uz ālinģi. Ar A norunājam, ka eju prom ar 15. martu. Atpakaļ studija. Sazvans ar Andri par Nūdistu sceno - atlikušais fevrālis būs kkāda pilnīga pārstrādāšanās žopa. Kko čakarēju tam Ojāram un kko uzčakarēju. Savācu pedāļkasti un eju mājās. Esmu beigts. Skatāmies Young Sheldon. Inesei temperatūra. Un pēc tam vairs nav.

15 - uztiasu testu - negatīvs, Inesei arī. braucu rīgā. Pa ceļam paņemu sievieti, kas visu ceļu verkšķ par saviem dēliem. Vienā brīdī viņa paziņo ka ir rasiste un citā brīdī, ka meklē pozitīvu kovida testu. Izkāpjot iedod 10 eur - ama ričbič! Savācam cirka busu un laižam uz LTV pēc melnajām spīdīgajām grīdām priekš Nūdistiem. Atvedam izkraujam un tas ir noticis. Kkā ļoti pēkšņi. Nav īsti ko darīt līdz Tesas mēģim. Zālē pamixēju Nūdistu muzonu - šitajā zālē šausmīgi summējas reģions ap 100hz. Cilvēks var visu skan pēc dirsas. Kko satīru un savācu, īstenībā jau labi ka ir tāda iespēja šitā izdarīt. Paula un aktieri ir nolēmuši ka jāpārceļ pirmizrāde par 2 ned vēlāk. Es kļūstu eiforiski atvieglots. Tesas mēģis Tallinai. Pēc tam atpakaļ uz zelleni, jābūvē Dabiskais romāns. Izdaru un braucu prom, paranormāls nogurums. Visu ceļu norunāju ar S pa tel. Viņš man stāsta savas antivax pārdomas. Mājās skatāmies Gilded Age jauno sēriju un 2 šeldoniņus.

16 - no rīta kārtīgi pašiverēju, padaru Nūdistiem šo to, nomazgāju traukus, iznesu miskasti, sanesu malkas, iekurinu krāsni, uzcepu pankūkas. Ēdu pankūkas un jūtos jau drusku noskrējies. Paēdam, aizbraucam uz ālinģi, man likās ka nebūs labi ālinģis, bet sanāk ļoti labi. Braucam rīgā. Padaru pēdējos sīkumus Romānam. Baigā skriešana. Šodien pirktā izrāde, uzliekam bāru. Drausmīga izrāde. Žēl tos cilvēkus. Pēcāk uzbūvējam Nūdistu skatuvi. Nikola palīdz uzlikt skaņu. Besis.

17 - atkal rīga, mēģināsim nūdistu dziesmas. Cilvēks var visu ir diezgan kruta - ka jau biju domājis, Reinis to izdara ļoti kruti, tās dziesmas bāze nāk no viņa, līdz ar to ir loģiski ka viņam sanāk forši. Viņš tiiik smoooth dzied un ar tādu vieglumu, ka man sirds pielīst pilna ar siltumu. Tik visam pavadījumam man kkā jātiek galā ar presence, bet nesaprotu kā. Kroņa kantrī - tīrs sveškauns ļoti labā nozīmē gan Kroņa izpildījumā, gan horeogrāfijā. Smejos pilnā rīklē. Džomolungma - itkā jā, bet kkas vēl nav, pagaidām nesaprotu kas. Bet ir tuvu, būs. Vēl pamēģinam Šlāpinu - ja labi saloopošu daļas, tad būs ļoti ļoti labi un līdz nāvei aizkustinoši. Domāju ka jābrauc prom, bet ir jāpaliek vēl līdz sapulcei. Uzēdu. Sapulce, runājam par manu aiziešanu un kas notiek tālāk. Reinis pamēģinās būt teh direktors. Nikola iesaka skaņotāju no savas skolas. Beidzas. Braucu prom. Pie uzvaras parka man izsprāgst asaras. Ik pa brīdim vēl. Uz šosejas vispār aiziet kkādā wildā. Man liekas mana sirds ir pārlūzusi uz pusēm. Knapi varu paelpot. Mana aiziešana man liekas pareizs, likumsakarīgs un godīgs solis, bet vienlaicīgi ir tik neaprakstāmi neaprakstāmi bēdīgi. Kad daudz maz nomierinos, piezvanu Lomikam - kko sadīlojam. Redzēs kas būs. Mājās kko kvernu. Sadiršamies ar Inesi. Izlīgstam ar Inesi. Young Sheldon un gulēt.

18 - Tesai koncerts Tallinā. 4os soundčeks. 11os izbraucam no Smiltenes. Valkas ceļš ir kaut kāda absolūta žopa. Aizbraucam, atbrauc pārējie, izdaram soundčeku un ejam uz vecpilsētu. Pasēžam bārā. Atnākam atpakaļ un torčījam un gaidam kad Kanabinoīds beigs spēlēt. Uztāšanās - rarest jewel of all - bez maskām un ierobežojumiem. Paliekam Tallinā pa nakti. Koncis mums uzsauc diezgan šiku viesnīcu. Iečekojamies, sakurījamies ejam vannās un skatāmies Yorkshire Vet pa Viasat Nature līdz izrubos

19 - ceļamies uz brokastīm. Viesnīcā ir aqua center. Paēdam un ejam uz aqua center. Ļoti forši. Aquacentrā ir vēl pāris cilvēki no konča - tie kas vakar bija tough rockstāri šeit ir pliki bēbīši kas priecājas par burbuļvannām. Es tai skaitā. Braucam prom, aizbraucam uz Jagalas ūdenskritumu. Vienmēr episks. Pēc tam uz Saulas avotiem. Tas tā. Laižam mājās caur veikaliem. Mājās izdaru vienu lietu Nūdistiem un kko tur vēl. Noskatāmies pēdējo vampīru seriku un vairākus šeldonus. Viss

20 - Aizbraucu pēc ūdens. Šodien ir Tesarcade pārgājiens gar Amatu pie Zvārtes ieža. Esmu eksaited. Satiekamies, uzkurījam un maucam. Ļoti ļoti forši. Tā arī ejam līdz noejam. Galā sautējums. Man liekas ameizing diena. Mājās vnk skatāmies Righteous Gemstones un šeldonu.

21 - Nomazgāju traukus, sanesu malkas. Eju uz studiju darīt lietas. Studijā auksti. Pārtransponēju Džomolungmu par toni uz augšu un mazliet saīsinu. Tas tā tīri labi sanāk. Eju dzert kafiju un kurināt krāsni. Izrādās Inese pārbraukusi no staļļa. Mazliet īgna, ka neesmu uztaisījis ēst. Taisa ēst, paēdam, aizbraucam uz ālinģi. Eju atpakaļ studijā. Jātaisa pēdējā Nūdistu dziesma, kam principā jābūt kkādam lūpam uz ērģeles. Nevaru atrast normālu skaņu. Kko uztaisu, neesmu drošs. Piezvanu mammai. Tētis pērvests uz pansionātu. Eju mājā, gribu skatīties kkādu rokmūzikas doķeni. Skatos Echo in the Cannyon, pusē apnīk. Skatāmies šeldonu.

22 - Rīga. Man 12os jābūt centrā, bet pirms tam jāiebrauc Salaspilī. Neko negribas, visu ceļu braucu pilnīgā klusumā. Man ir kkāds overvelmings, nezinu no kā. Satieku Andri centrā, uzliekam Nūdistu gleznas rāmi izjauktā veidā uz mondiņa jumta un laižam uz zelleni. Saliekam, uzstiepjam audeklu. Saprotam visus audumus, nomēram, reģistrējam. Apmēram piemetam kopējo sceno tāmi un vēl šo to paštukojam. Tāda produktīva diena. Andris foršs. Braucu mājās caur Salaspili. Mēģinu kko klausīties, nekas nepatīk, atkal braucu klusumā. Kkā viss ir daudz. Mājās skatāmies šeldonu.

23 - Ilgi guļu. Riksim pēdējā laikā ir mode ap 7iem lauzties ārā un tad pēc 30 min atkal lauzties iekšā un vēl pēc 15 min atkal lauzties ārā. Par spīti tam, noguļu līdz gandrīz pusdesmitiem (man tas ir kosmiski ilgi). Forša meditācija - šo dzīves aspektu ļoti esmu pametis novārtā. Padaru arī upper back yogu - tas tiešām palīdz. Man vnk ir ļoti pārvilkta muguras augšpuse, tā ka sāp un tirpst kreisā roka. Aizeju iekurināt studijā krāsni un uzspēlēju ģitāru - baigi forši. Sāku meklēt biļetes uz Parīzi, pa to laiku izrādās, ka Inesei ir pozitīvs veikala tests. Uztaisu es arī - man negatīvs. Ko nu? Piesakāmies uz īsto testu. Aizbraucu uz veici, eju uz studiju. Šo to piemiksēju nūdistiem un salieku nūdistu pēdējo dziesmu ar reiņa sinķiku, ir labāk. Uztaisu arī tādu kā izrādes ievadu. Kkādā brīdī sāk palikt vēsi un sāku justies kkā ne tā. Eju mājās, Inese izcepusi bulkas un jūtas ļoti ne tā. Ēdam, skatamies šeldonu. Ap 12iem, kad man acis jau sen krīt ciet atceramies, ka ir jaunā Gilded Age sērija iznākusi. Nomocam to. Guļu.

24 - Rīga. Itkā jūtos ok, tests negatīvs, parunājos ar Nikolu un Anci un izlemju riskēt un braukt. Man šis ir jāizdara pirms nokrītu ar kovidu. Mums jāuztaisa gleznas (2 x 3m) iekarināšanas uzparikte nūdistiem. Gleznai jāizskatās it kā viņa levitētu un nekādi stiprinājumi nebūtu redzami. Tas arī ir vienīgais darbs nūdistiem, kuru nevaru nevienam aprakstīt kā to izdarīt un deleģēt, jo pašam arī nav īstas sajēgas kā tādu uzbūvēt. Pa ceļam mēģinu klausīties kkādus Broken record podkāstus, bet nekas nepatīk. Savācu Andri ar šujmašīnu, viņš šūs kulises. Ar Nikolu kko štukojam tā un štukojam šitā un kko sākam taisīt. Nikola neko nekad nav uzbūvējusi. Esmu maskā, laiku pa laikam uznāk kkāds vājums un nespēks. Ik pa brīdim domāju ka varbūt ir ļoti stulbi, ka atbraucu. Inese ik pa brīdim sūta kko par Ukrainu, bet man nav laika lasīt. Čubinam, līdz uzčubinam - fakinhell, toč izskatās ka levitē! Nikolai noraujas širmis, laikam neesmu nekad redzējis viņu tik emocionālu. Andris apmierināts. Atnāk Ance, mums sarunāta tikšanās ar potenciālo skaņotāju. Es jūtos arvien drausmīgāk un saprotu, ka jātinās prom no šejienes. Piedalīšos tikšanā no telefona braucot mājās. Pa ceļam savācu zirgu kārumus Inesei. Tikšanās ilgst kādas 15 min un es tur varēju nebūt. Iebraucu alfā pēc testiem un klausos Robertu Plantu Broken record podkāstā. Eventuāli paliek boring un braucu kklusumā. Ievedu zirgu kārumus stallī un braucu mājās. Mājās beidzot saprotu, ko Inese ir rakstījusi par Ukrainu. Naktī ir sācies karš. Esmu uz dirsas, man tiešām nelikās, ka tas notiks pa īstam. Esmu tiešām šokēts. Inesei ir sūdīgi. Aizbraucu uz veikalu pēc kārumiem slimnieciņam. Skatamies visu ko var uzzināt par Ukrainu. Bļeģ kā var būt tik debīls putins šajā pasaulē. Kā tāds daunis vispār var kļūt par prezidentu. Pēkšņi ir sajūta, ka visas manas dzīves problēmas ir niecīgas un muļķīgas. Noskatāmies 3 atlikušos Šeldonus un guļu. Šeldonus drusku grūti uztvert, jo arī tas liekas niecīgs un muļķīgs un lieks.

25 - Fiziskā pašsajūta norm. Tests negatīvs. skatos kko par Ukrainu, esmu joprojām uz dirsas. Padaru upper back jogu un pameditēju. Padaru kkādas darba lietas. Aizbraucu pēc ūdens. Principā dienas lielāko daļu apkalpoju Inesi. Taisu ēst, eju veikals, mizoju apelsīnus utt. Aizskrienu uztaisīt īsto testu bez iepriekšējas pieteikšanās. Tas izrādās superīzī. Pāris stundas pastrādāju nūdistu muzonam mājās, jo negribu atstāt Inesi, bet ne pārāk veiksmīgi, jo nespēju koncentrēties. Jūtos kkāds defragmentēts. Vispār nekam nespēju koncentrēties. Viss liekas lieki un bezjēdzīgi. Līdz vēlam vakaram skrollēju Ukrainu. Aizeju gulēt ar Topoļ viģikiem. Esmu vēl vairāk uz dirsas.

26 - Pa nakti pamostos no migrēnas. Pēdējo reizi bija vasarā. Es pat biju aizmirsis, ka man tāda var būt. Sākumā nesapratu kas tas vispār ir. Liekas ka galva eksplodēs. Apēdu 2 ibīšus un lēnām atlaiž. Pēc kādām 2h atkal tas pats. Atkal 2 ibīši un pēc brīža vemšana un atlaiž, bet iespējams šoreiz no veiksmīgas sevis nomierināšanas operācijas. Aizbraucu uz Omnivu, eju uz studiju. Neesmu paņēmis kompja lādētāju. Vnk apsēžos un kādas 2h spēlēju ģitāru. Man drusku liekas ka abi noņēmēji nav fāzē. Aizeju mājās, uzsildu vakardienas plovu. Uzēdam, iedzeram kafiju, izvelku Inesi laukā, ir smuka diena, man liekas viņai vajag parādīties saulītei un paelpot gaisu. Eju uz studiju, daru nūdistus, salieku aptuvenu showfailu qlabā, bet pāris faili vēl būs jāpiečiņī. Eju mājās. Meklēju kkādu kino vai seriku ar Zelenski, kko pat atrodu, bet vai nu nav subtitri vai ir diezgan garlaicīgi. Skrollējam Ukrainu un beigās noskatāmies kkādu vecu riku un mortiju

27 - pameditēju, padaru upper back un neck yoga. Tas brīdis ir pienācis - uzinstalēju twitteri un telegram. Vispār neesmu pamanījis, ka vakar bija zelta mikrofons. Kopumā sēžu tikai tajā twiterī un refrešoju Ukrainu. Eju uz studiju taisīt visādus mazos gabaliņus nūdistiem. Kko pataisu. Paspēlēju vēl ģitāru. Līdz saprotu, ka jūtos slikti. Mājās uztaisu testu - blakus parastajai strīpai parādās tāda vāji vāji saredzama pozitīvā strīpa. Nuja prijehaļi. Rīt lielais tests. Skatāmies panorāmas uc pļāpas par Ukrainu. Man laikam sākas migrēna. Atlaižos tumšā istabā un nomierinos un gulēt.

28 - naktī stipri sapņi. man ir full blown sliktums. Temperatūra un kkāds stulbs kakls. Sapulce. Es no sirds priecājos, ka man nebūs jādīlo ar daudziem no pieminētajiem tematiem. Klāva Zombiji nav dabūjuši naudu :( dirsā. Kko paskrollēju ukrainu. Kovida tests. Lienu gultā gārgt un ciest. Skatos Eternals - pēdējo gadu man ar Marveļiem neiet labi. Tas viss ir tik klišejaini un garlaicīgi, ka man jau pusē izbesī un tā nav tikai ar šo. Smuki efekti though. Mazliet paspēlēju mājās ģitāru. Kko mēģinu strādāt, bet nu nebūs. Skatos doķeni par Kanye. Mazliet paguļu. Atnāk Inese un pieprasa doķeni par Putinu. Oo atrodas galīgi jauna Artes doķene. Man gan drusku ir sajūta, ka tur ir kkādas slēptas ilgas pēc franču centrālāfrikas republikas un bēdas par to kā tagad tā ir krievu centrālāfrikas republika. Inese paguļ, es uztaisu kko apēst un pievācu virtuvi. Skatāmies kkādas tiešraides ar kkādām Ukrainas pļāpām. Nevaru vairs nogulēt, kko kustos, bet nav spēka. Skatāmies As Good as It Gets. Nevaru paskatīties, eju gulēt. Drausmīgi spiež galvu. Beigubeigās saprotu, ka laikam migrēna. Atlaižos tumšā istabā un nomierinos. Guļu.

Atnāca rezultāti - man pirmo reizi mūžā ir kovids. jeij.

Jebal, kas par mēnesi.

(4 baksta | FSHK)

Comments:

From:[info]ulvs
Date:1. Marts 2022 - 11:36
<*lj-cut text="Viss teksts">
šeit iekopē tekstu
<*lj-cut>

Tikai izdzēs tās abas zvaigznītes pēc "<". "Viss teksts" vietā vari rakstīt jebko - tas būs teksts, uz kā uzklikšķinās, lai piekļūtu "šeit iekopē visu tekstu"
From:[info]rkktzd
Date:1. Marts 2022 - 12:23
PALDIES!
From:[info]mranarhs
Date:1. Marts 2022 - 18:34
(Link)
Bāc, man kaut ko šitādu vajadzētu paprovēt! Tu raksti kaut kādu džornelu, vai kā?
From:[info]rkktzd
Date:1. Marts 2022 - 19:29
(Link)
nu tā sanāk, jā. tieši tik vienkārši