Piedāvājumi Draugi Grafiks Informācija Iepriekš Iepriekš Nākoš Nākoš
Meklē vai piedāvā darbu? -
kugis
[info]darbs
[info]kugis
Add to Memories
Tell A Friend
Meklējam izplatītāju pārvaldnieku/ pārvaldnieci
MĀRKETINGA NODAĻĀ


Ja vien Tev ir:
Pieredze mārketingā vai komunikāciju jomā
Pozitīva attieksme un enerģija realizēt savas idejas
Latviešu, angļu un krievu valodas zināšanas
Augstākā izglītība
B kategorijas autovadītāja apliecība

Mēs Tev uzticēsim:
Izstrādāt kopējo politiku, plānus un priekšlikumus veiksmīgai tirdzniecības attīstībai
Veicināt sadarbību ar datorprogrammu izplatītājiem un apmācību centriem
Prezentēt produktus, organizēt akcijas un citas aktivitātes
Analizēt izplatītāju aktivitātes un motivēt tos jauniem sasniegumiem
Pārraudzīt produktu pārklājumu Latvijas reģionos

Mēs piedāvājam:
Novērtējumu Taviem panākumiem un ieguldījumam
Iespēju realizēt savas idejas
Iespēju dot reālu ieguldījumu uzņēmuma attīstībā un sajust ieguldītā darba rezultātu
Profesionālās pilnveidošanās un izaugsmes iespējas
Veselības apdrošināšanu

No sevis piebildīšu tikai to, ka darbs tik tiešām ir interesents, uzņēmums ļoti labi rūpējās par darbiniekiem un vide ir lieliska. Pusdienas arī uzņēmuma kafejnīcā par ļoooooti demokrātiskām cenām.
Pieteikumu un CV sūtīt uz titaniks sunītis gmail punkc com. Jautājumus droši var šeit rakstīt.
Comments
kreiza From: [info]kreiza Date: 27. Aprīlis 2007 - 14:32 (Ieraksts)
Ļoti ieinteresēja, kāpēc te nemini uzņēmuma nosaukumu? :) Gūgles tante man jau palīdzēja, bet tomēr :)))
racoon From: [info]racoon Date: 2. Maijs 2007 - 12:35 (Ieraksts)
Muhahahahā, piedod draugs, bet nevarēju noturēties

*Pieredze mārketingā (?) vai komunikāciju jomā? Kas ir mārketings un kas ir komunikācijas? Ko viņi ziemā ēd? Kā arī formulējums "vai", a kāpēc ne "un"? Ja ir bijis aģents Eniro kataloga reklāmas laukumu skrāpēšanai frizētavu nozarē viņam ir attiecīgā pieredze? Mārketings un komunikācijas, grozi kā gribi.
*Attieksme ir tieši salinkota ar motivāciju, līdz ar to varam uzskatīt, ka tā ir darba devēja kompetence.
*Par valodām viss būtu vairāk vai mazāk skaidrs.
*Punkts par AUGSTĀKO IZGLĪTĪBU. žžžot. Kādu augstāko, mikrobioloģijā, ekonomikā vai zemes zinībās? Tipo, AUGSTĀKĀ IZGLĪTĪBA, pohuj kāda? Vai varbūt tomēr informācijas tehnolģijās?
*B kategorijas autovadītāja apliecība. Intriģējoši, kāda mašīna?.

Par djūtijiem.
Pirmā rinkopa mani samulsināja. Neliegšos. Kādu politiku un kādus plānus?
Korporatīvos mērķus nosprauž saimnieks. Nu tur piemēram, nākamjā kvartālā pacelt seilus par tik un tik, lai piepelnītu tik un tik bābuļa. Ja korporatīvie mērķi nedraudzējas ar galvu un realitāti, tad tur pat Einšteins nepalīdzēs.
Zemāk no tā izdalītos apakšuzdevumi korporatīvo mērķu sasniegšanai. Viens No tiem būtu mārketinga uzdevumi. Nu tur piemēram piesaistīt tik un tik jaunus, nostabilizēt tik un tik esošos klientus, lai izpildītu korp. mērķus.
Pēc tam seko mārketinga stratēģija, kā šos mārketinga uzdevumus realizēt.Noteikt mērķa tirgus vai tur B2B vai B2C utt.kā arī cenu politika, voljume bōnusi, konkurentu pētījumi utt.
To visu turpinājumā iemieso mārketinga taktikas. ATL, BTL, PR un visas pārējās iespējamās komunikāciju formas.
Nu un pašās beigās ir activity plan. Prezentācijas, buklēti, izstādes, reklāmiņas un tā līdz pat ziemassvētku kartiņām klientiem kuri laicīgi nemaksā rēķinus.
Tātad, kuram ķēdes posmam cilvēks tiek meklēts, vai arī pilnam ciklam?

Par piedāvājumiem.
Average crap.

Man šķiet, ka darba ņēmēju izlaidību un lecīgumu zināmā mērā stimulē arī darba devēja nespēja ielikt mazo skambēku konkrētos rāmjos ar precīzām kompetencēm, kuras viņš nevar ne mainīt ne labot, jo pretējā gadījumā bāž savu šņukuru darba devēja darīšanās un uzstāda savas prasības. Savukārt, ja grib tādu, kurš veiksmīgi varētu bāzt savu šņukuru darba devēja darīšanās un izpildīt pilnu ciklu, pēc konkrētu korporatīvo mērķu/uzdevumu saņemšanas ir ļoti maz un tie maksā brangu naudu.

BET, NOTHIN PERSONAL, tas ir tikai koments :)


kugis From: [info]kugis Date: 2. Maijs 2007 - 14:11 (Ieraksts)
rakunčeg, lai piedāvātu sludinājumu atbilstošu Taviem komentiem, būtu jāraksta 3,5 A4 formāta lapiņas, interviju kā sugu nahrenizēt un vispār neiziet uz kontaktu tikai, kad aizsūti darba līguma projektu.

Protams, var rakstīt sludinājumus kā Stendža, taču ne tā nozare, ne tā vajadzība.
racoon From: [info]racoon Date: 2. Maijs 2007 - 12:42 (Ieraksts)
Vēl kas. Outsorsings ir pēdējais modes kliedziens, kā ietvaros, saņemot visus nepieciešamos datus - tirgus monitoringi, konkurentu aktivitātes u.c. kreps pēc kura radīsies vajadzība po hodu ģela, es par pāris latiem varētu pagatavot sadaļu no Mārketinga mērķiem līdz activities plan (~ 80 ppt), ko pēcāk dabā varētu iemiesot kāds ambiciozs skuķis no ekonomikas fakultātes ceturtā kursa.

kugis From: [info]kugis Date: 2. Maijs 2007 - 14:12 (Ieraksts)
Nešaubos ne mirkli, taču ne mans produkts, ne es mārketinga nodaļā strādāju. Lai paši domā.
5 pirms manis vai mani tas interesē
Info
User: [info]darbs
Name: Meklē darbu?
Kalendārs
Back Maijs 2022
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
Šeit
Meklē un piedāvā darbu